Sunucu genel olarak fena değil, ama çarpık admin ve kurallar, sunucuya girdim, hiçbir uyarı olmadan ban yedim, tekrar girdim, ban kalktı ama takma ad yüzünden tekrar ban yedim ( böyle takma ad ❟❛❟ ҜㄩҜㄩ乇卩ㄒ卂), admin kendi Çince karakterine atıfta bulundu, ona zar zor izin verdiklerini söyledi, admin takma adı - 暁murasame
Daha önce yanlış sunucuya yorum yazmıştım, ip'yi karıştırdım, pişmanım
Akış
🌟 ALPHA Z | PvPvE [X5] 🌟
DayZ dünyasında yeni hayatta kalma seviyen
🎯 SUNUCU HAKKINDA
ALPHA Z'ye hoş geldiniz — sert hayatta kalmanın dinamik aksiyonla buluştuğu proje. PvP adrenalin ve PvE atmosferi arasında mükemmel dengeyi bulduk. X5 ganimet çarpanı, temel ekipman aramak için saatler harcamayacağını, doğrudan gerçek taktik savaşlara ve stratejik kararlara dalacağını garanti eder.
server çok kötü girdim ama burada dengesizlik her küçük şey ban kısaca tavsiye etmem server o çok berbat 👎
Berbat sunucular kötü yapımda, ölümsüz botlar 2 vuruşta bayıltıp her şeyi kırıyor, kapıları tekmeleyip km'den tespit ediyor, deniz dibinde koşuyor, her yere tırmanıyor ve koşma hızı, vuruş hızı, canı senin karakterinden 2 kat daha fazla. Loot yok, tamamen spawnlarda evsiz sürüsü, çoğunlukla insanlar. Hastalanırsan ölmen gerek, orada da medik yok veya %0.1 spawn. Adminler boş vermiş, geri bildirim yok, tartışma yok, hatta VK'da yorumlar kapalı, Discord'da da aynı şekilde berbat. Vyalye Bayt 500'e prem almak🤣🤣🤣kısacası, bu beş kat bok parçasına zaman harcamayın.
Eklenti kampanyasını her akşam GMT +7'ye göre saat 21:00'de oynayın (Sunucu konumu: Güneydoğu Asya)
- Discord grubu :: discord.com/invite/86UduqSAZ7
- Steam grubu :: steamcommunity.com/groups/frzserver
- IP :: 49.231.43.216:27015
Yalan, palavra ve provokasyon. yönetim evet! sanki iyi gibi, ama aptal, çünkü veletlerin peşinden gidiyor + aynı veletlerle takımda oynuyor, onlara admin ve mod yetkileri veriyor ve istediklerini yapıyorlar. yönetimin arkadaşlarına raid yaptığınızda, yönetim size her şekilde engel oluyor)) sanki sizin takımınızdan 1‑2 kişi hileyle oynuyormuş gibi yapıyor))) bizi hileyle suçluyor ama kendi kankalarına evi yeniden inşa etmeleri için yardım ediyor, onlara kaynak yüklüyor ve PvP eşyalarını geri yüklüyor ahahahahaha. her wipe'ın başında kankalarına (ya da kendileri kendilerine veriyor) kaynak falan veriyor ve hatta sunucuda olmayan eşyaları bile)) admin stack'leriyle ahahahah. bize hikaye anlattı, raid için evler koyduğunu ve oradaki çocukların her şeyi aldığını söyledi)) biz de bu palavraya inanmış gibi yaptık, daha fazla uzatmadık)) evet bize de öyle bir ev koydu, ama o kadar loot yoktu bir kere, ikincisi sık sık haritada helikopterle uçuyorduk, hiçbirimiz benzer raid evleri görmedik. bu admin bizi aptal yerine koydu ahahah. sunucunun kendisi güzel – eğlenceli. ama yönetim ve onun yandaşları arzulananı bırakıyor. yönetimle iletişimde dikkatli olun, yoksa “tamam yarın hallederiz” gibi bir şey söylediğinizde, sunucuya girdiğinizde eviniz, loot'unuz, hiçbir şeyiniz olmaz, çünkü admin sizin tamamen gittiğinizi düşünür ahahahahaha. hile konusuna gelince, takım arkadaşımız ekran kaydı aldı, videoyu admine attık ki orada hiçbir şey olmadığını görsün. ama umursamadı. daha anlatacak çok şey var ama sanırım bu kadar yeter. karar sizin, böyle bir sunucu istiyor musunuz istemiyor musunuz. tekrar ediyorum, sunucunun kendisi eğlenceli ama aynı ana admin bile yetişkin bir adam olmasına rağmen kendini yalakalarının peşinden giden bir gerizekalı gibi davranıyor. işte böyle )) ah bir de komik bir an ahahah, diyoruz ki “teste çağır, madem bizde hileyle oynayan biri olduğunu söylüyorsun”, o da “BECEREMEM” diyor ahahahahaha. ve hiçbir kanıt olmadan bizimkini banlıyor veya kickliyor hatırlamıyorum ahahah. işte böyle boktan bir yönetim bu sunucunun ahahahaha.
Ne yapmalıyım, bu public'e girmek istiyorum ve konsola yazıyor: Retrying public(212.22.82.55:27015) ...
Banned by server bu ne demek? Banlandım mı yoksa ne? Bir şey yapmadım gibi, banımı kaldırabilir misiniz lütfen? Bu server'ı seviyorum, havalı skin changer.
Herkese merhaba, hayatta kalanlar! 🚓
Bayramınız kutlu olsun kankalar! Rusya Günü'nüz mübarek olsun! 🇷🇺 Madem bayram, bölgede af ilan ettiler… yani, geçici kolaylıklar! 😅
Bugünden itibaren 13 Haziran'a kadar sunucuda "Hızlandırılmış Düzeltme" modu aktif! 🦾
Oranlar artırıldı, yetenekler öyle bir şevkle gelişiyor ki sanki bölgede sürünmüyor da spor salonunda çalışıyormuşsun gibi! 💪
Nişancılığını geliştirmek mi istiyorsun? Buyur — her atış artık sayılıyor! Bir zanaat ustası olmayı mı hayal ediyorsun? Aletler ellerinde dans ediyor! 💃🛠️
Ama unutma: sen kasarken, diğerleri de kaytarmıyor! O halde çantanı kap, lootunu topla — bonuslar parlarken tecrübeleşmeye koş! 🔥🎒
13'üne kadar saygınlık kazanmayı başaran, bayramın kahramanı olur! 😎
Bölgede bol şans, düşenler cömert olsun! 🍀💳
Bayramınız kutlu olsun! Ve — ne tüy ne tüy! (Ya da, yolda zombi olmaması! 🧟♂️)
bir multihack yüzünden banlandım, hiç kontrol bile etmeden, orospu çocuğu sunucu