lanet gerizekalı ft pena'da hiçbir şey için ban veriyor. 4 kd'de bir malı siktim, sırf bu yüzden banlıyor, ayrıca gp'den kampladığımı söylemem, çünkü ! nickli oyuncu aynı şekilde oynuyor, sadece scar ile, AMA sırf kfgsı benimkinden zayıf diye onu banlamıyor. Kısacası, admin 12 yaşında lanet bir manyak, o ibneden adminliği alın. Hiçbir şey için 2 uyarı almış oldum.
[RU/EU] |Santa HvH| RapidFire & Nospread [NO FIX]
Sunucu bağlantısı
Sunucu bilgileri
Santa HvH Топовый сервер NUMBER 1Московский хостинг,отличный пинг.Для западной России и ближнего зарубежья.
Oyuncu çevrimiçi istatistikleri
Son tartışmalar
tamam, işte Друн Друна БУРМАЛ ОЮТЖЕННЫЙ НА ЖИЗНЬ kişi (admin), kendisiyle çelişiyor. kaybetmeye başladığında ya da kötü bir ruh halindeyken hemen ağlamaya başlıyor ve yasaklıyor. Snoveo harika, ama üst yönetimden geri bildirim almak isterdim. görüyorsunuz, kişi kaybettiğinde hoşlanmıyor. ( +w ile uçuyorsun, o zaman kişi duvardan oynuyor, ama aynı şekilde durmaya başladığında hemen tehditler ve uyarılar. en komiği, takım arkadaşı hiçbir uyarı almadı, aksine teşvik edildi, bu adil mi?) üst yönetimin dikkatini çekmenizi rica ediyorum, teşekkürler
Yönetici paneli yazılımı satın aldım ve bir yöneticinin dolandırıldığı birine yardım etmem gerektiği bir durumda kaldım, ancak sunucuda ne kadar iyi bir yönetici olduğunuzun önemli olmadığı, yaratıcıya karşı ne kadar iyi olduğunuzun önemli olduğu ortaya çıktı. Her şeyin suçlu tutuldum. Temel.