Korkunç bir sunucu. Blatın yanı sıra, her şeyi adminlerin inatçılığı daha da kötüleştiriyor. Kuralları ve lore'u istedikleri gibi büküyorlar, durumu kendi çıkarlarına göre çarpıtıyorlar. Karşı GP'de çok ve uzun süre para yatıran adamlar varsa, o zaman onlar haklı demektir. Tavsiye etmiyorum, beyler. Kibirli yönetim, sunucunun birkaç donatörden değil, oyuncu akışından yaşadığını tamamen unutmuş. Kurallar ve lore sadece kağıt üzerinde, geri kalan her şeyde admin "kendim karar veririm".
Bunun yanı sıra sunucunun kendisi aşırı laglı, hayvanlar sürekli teleportlanıyor - bu yüzden sizin için en korkunç düşman bir kimera veya snork değil, bir tushkan ve köpek. Tushkan'ı laglarıyla vurmak zor, ama bulka sizi bir Beril'le tek atışta öldürebilir. Ölümler lagda. Korkunç map yapımı, modeller ayaklarınızın altında kayboluyor.
Birçok GP genel olarak sizinle RP yapmayı planlamıyor, görünüşe göre sadece aşağılamaya ve kendini kanıtlamaya çalışıyor. Ve küratörlerin umrunda değil ki esaret altındaki taleplerin RP ile hiçbir ilgisi yok. Askerler şaka olsun diye botlarınızı yalamanızı isteyebilir, itaatsizlik durumunda RPK alırsınız.
Görünüşe göre insanlar bu sunucuda RP'nin ne olduğunu ve nasıl olması gerektiğini tamamen unutmuş, sürekli her durumu çatışmaya indirgemeye çalışıyorlar.
Bu arada mortuusguy'un sözleri kesinlikle doğru, bazı GP'lerde bir sürü sopa ile dolaşan insanlar var ve kimse onları bunun için cezalandırmıyor, sadece ceza olsun diye sopa veriyorlar.