Rust

#2 WARZONE X5 [MAX 2|TP|KIT|SHOP|BRO|LOOT+]

Sunucu bağlantısı

Oyuncu adresis2.warzrust.ru:20000

Sunucu bilgileri

Çevrimiçi oyuncu sayısı
11/100
Botlar
0
Sunucu dili
Boyut
3600
Seed
61981216
Mod
Vanilla
Versiyon
Valve Anti-Cheat
Açık
PvE
Kapalı
FPS
Mevcut: 81, Ortalama: 82
Varlıklar
98,162
Steam Server ID
90287734225796120
Son sıfırlama
3 saat önce
Son güncelleme
2 dakika önce
Son çevrimiçi
2 dakika önce
Son çevrimdışı
bir ay önce
Eklendi
4 yıl önce
İletişim
Arkadaşlarınla paylaş
http://gamemonitoring.tr/rust/servers/565508
Top ? sıradaPuan: 0/0
$WARZONE #2 [DUO/MAX2 | X5 | CASES | LAB] Wipe 2.02

♦ Рейты добычи Ресурсов, Компонентов, Скрапа x5
♦ Кол-во игроков в команде: 2 (MAX2)
♦ Турели работают без электричества
♦ Ивенты - Счастливая минута и Кобальт Лаборатория
♦ Быстрые печи, Переработчик, Аир Дроп
♦ Фарм Руды и Дерева по маркерам
♦ Авто-лутание Бочек, Знаков и Кактусов

Группа вк: vk.com/ruwarzone
Телеграм: https://t.me/warzone_rust

Донат магазин: shop.warzrust.ru

Oyuncu çevrimiçi istatistikleri

Son tartışmalar

#2 WARZONE X5 [MAX 2|TP|KIT|SHOP|BRO|LOOT+]
0 / 5,000
warzoneshluxa
Güncellendi 3 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

Sunucu ve eklentiler ilginç, fikrin kendisi iyi. AMA bu sunucudaki moderasyon var olan en iğrenç şey. 14 günlük bir BAN'a ne dersiniz, gerekçesi - Şüpheli))))

Üstelik ban aldın mı? Dilenci bir orospu çocuğuna 500 ruble öde ve hilecilerle oynamaya devam et))))

Ne? Adamlar max2'de 4 kişi oynuyor? Onları banlamazlar, çünkü Moscow.OVH barındırmasında 2019 hostlarıyla sunucuları tutan dilenci orospu çocuğunun mağazasına bağış yapıyorlar))))

Adamın mağazasında konsolda kişisel veriler saklanıyor, lan, ama o bunu siklemiyor, çünkü önemli olan ban kaldırma için 500 ruble almak ve sevgili donörleri banlamamak)

En komik şey, burada saat sayısı ya olmayan ya da aşırı yüksek olan şişirilmiş olumlu yorumlar var, çünkü bu projenin sunucuları sürekli açılıp kapanıyor

Özetle, sunucuda oynamaya değmez sırf ucuz bir orospu admin yüzünden, çünkü eğer max2 sunucusunda 5 donör, online 6 iken size raid yaparsa, siz onlardan daha hızlı banlanırsınız, çünkü adminin yalakalarını gücendirmeye cüret ettiniz)

Eğer mağaza bakiyesi yarışmasını kazanırsanız, aynı donör aptalları geçerek, admin yarışma eklentisini KIRAR ve siz HİÇ-BİR-ŞEY alamazsınız.

Yönetimin - dilenci yarak yalayıcısı - projeyi kapatıp sadece kıçıyla değil elleriyle çalışmaya başlamasını bekliyoruz)

Daha fazla göster
94
yhslxa5408
9 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

Hilesiz oynadığın için banlanıyorsun, denetim yapılmadan, sırf çok fazla oyuncu öldürdüğün için ya da "başka bir x5 sunucusunda banın var, o yüzden bizde de olacak" sebebiyle. Denetim yapılması taleplerine karşılık genelde sadece Discord'dan banlanıyorsun, VK'da görmezden geliniyorsun, iletişime geçmiyorlar. Belki de projenin köpek gibi ölüp sponsor, YouTuber ve pazarlama alanında uzman aramasının sebeplerinden biridir bu))

60
mishadoss13
10 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

Harika bir sunucu, 30 gün boyunca boss'u kazanmak istiyorum aslında, fena olmazdı, uzun zamandır bu sunucuda oynuyorum, prensipte normal, ama süper oyun sert bir şekilde mahvediyor, onu daha iyi yapmak gerek ki gerçekten kazanılabilsin, yoksa çok zor, böylece online oyuncu sayısı da artardı

47
dolbon_shampur
bir yıl önce
Orijinal dil bilinmiyor

Bir arkadaşla vip aldık. Bir oyuncuyu (sonradan admin olduğu ortaya çıktı) boostladık. Onunla chat'te tartışmaya başladık ve kontrol için çağrıldık. Kontrol bittikten sonra donörümüz ağlıyordu. Sadece bannandık. Proje çöp.

53
antoxa3334
2 yıl önce
Orijinal dil: Rusça

Harika bir sunucu, iyi moderasyon, harika eklentiler

45
Tümünü göster