Buraya girmenizi tavsiye etmem, burada kırgın adminler oynuyor, onları öldürürsen hemen seni aramaya başlarlar. Kısacası, arkadaşım şehirde bir admini öldürdü, belki 20 dakika geçti ve ben bazı okul çocuklarının evin etrafında takılıp bağırdıklarını görüyorum, "eğer çıkmazsa evi yıkacağız" gibi. Dışarı çıktım, ne olduğunu sordum, tam olarak hiçbir şey açıklamadılar ve hemen beni öldürdüler. Ardından arkadaşım ortaya çıktı ve onlarla ne olduğunu konuşmaya başladı, sonunda admin "kıçı yandı, eşyalarını batırdı, onu öldürmemeliydin, o bu sunucuda tanrı gibi" dedi. Ertesi gün evlerimizi tamamen yıktılar ve bu harika projede oynamayı bıraktık. Sinirlerini korumak ve yazın iyi vakit geçirmek isteyen, buraya girmesin) Burada ise gerçek hayatta ceza almamış kırgınlar oynamaya devam etsin ve burada intikam almaya çalışsın.