sunucu şifresi istiyor giremiyorum lütfen yardım edin.
7 Days to Die hakkında tartışmalar
Sunucu harika, çok ilginç şeyler var, yönetim makuldür.
Harika bir sunucu! Nezaketli ve tepkili yönetim.
Boktan bir sunucu, çökmeler, laglar, sürekli kötüye giden değişiklikler, baş admin kaçık, sunucuyu donatla boğdular her türlü deneyim hızı, kazma hızı vs. için...
Deneyim katsayısı 3k , her şey normaldi, sonra oyun sırasında wipe'dan sonraki 8. günde, admin birdenbire level için gereken deneyim miktarını OVER9000'e , beğenmeyen donat alsın dedi.
Donat vermeyenlere banlar peş peşe geliyor.
Discord'da adminin komşusu veletler insanlarla dalga geçiyor , admin ayrım yapmadan banlıyor, o ayrımlar ise resmen anaokulu.
Kurallar anında değiştiriliyor. Kısacası boş yere 2 hafta harcadım.
GİRMEYİN. Boşa harcanan zaman. Oyun değil , iş hissi veren bir sunucu , sabahtan akşama kadar 3 seviye atlamak için taş kazmak.
Sunucunun oranları x5000, DOLANDIRICILIK
Sunucu biraz takılıyor.
Sık sık çökmeler.
Deneyim katsayısı %5k, çevrimiçi çekmek için aldatmaca.
Yönetim seviye atlamak için gerekli deneyim miktarında değişiklik yaptı.
60. seviyeden 61. seviyeye 5 milyon deneyim gerekli, üstelik loot miktarı %300 , ama aslında loot katsayısı modlar tarafından elle düşürülmüş, yani kitap göremezsiniz, aslında sunucu x100.
Bir sürü donasyon, sunucuda adminin komşuları oynuyor ve eğer onlara birazcık yoluna çıkarsanız veya gerçek hayatta komşuları bir şeyi beğenmezse, hemen banlanırsınız , ayrıca Discord'da dalga geçmeye başlarlar.
Bağışçıları bu sunucuda kimse banlamaz. Onlara sözde uyarı verilir , ama sıradan oyunculara hemen 5-24 saat ban atılır , ayrıca Discord'da sizinle 2 saat dalga geçerler. Böylece 3 kişi banlandı , ben 4. kişiydim. O yüzden zamanınızı harcamayın VE DENEMEYİN BİLE.
24 saat ban , eğer 2 kişi PVE'de aynı yerde loot yapıyorsa, birisi şikayet ederse 2. kişi banlanır.
Admin projeyi para için işletiyor.
Hiç anlamıyorum bu işin esprisini.
Yazıyordu ki wipe Aralık başında yapılmış,girdim,çabaladım,oynadım,oyuncu olarak birçok şey başardım.
Ama sonuç ne? Discord'da birden wipe olacağını yazdılar,wipe 2.5 güncellemesi yüzünden oldu,zavallı oyuncular düşüp duruyordu,bende her şey normaldi.
Devam etmenin ne anlamı var?
Evet,yönetim duyarlı,birçok konuda yardımcı olup cevap veriyor.
Artılar burada bitti.
Oynadım,130. seviyeye ulaştım,her şey çöp oldu.
Böyle şakalarla,geliştiricilerin sürümlerini nasıl değiştirdiğini ve ne kadar beta yayınladıklarını bildiğin halde her 2 haftada bir wipe yapabilirsin.
Peki ne zaman oynanır? Ne zaman başlayıp her şeyin boşa gitmediğinden emin olabilirim,ha?
Tamamen saçmalık,sunucuda 3.0 sürümü sırasında oynamak daha iyi,o bile hemen değil,adminin canı istediğinde wipe yapmak aklına gelebilir.
Sorunları çözene kadar sunucuyu tavsiye etmiyorum.
Kanlı gecede zombiler komik davranıyorlar ve sunucunun kötü olmasından dolayı havada takılıp kalıyorlar.
Vicdan sahibi olun,eşyaları geri almak için kimse size bağış yapmayacak,siz de hiçbir şekilde tazmin etmek istemiyorsunuz.
Wipe yaptılar,herkese paralarını geri verdiler muhtemelen,evet,ama yeniden oynamak için hiç istek yok.
Sunucuyu düzeltin.
Son 2 haftada sunucuda 100 saatten fazla oynadım.
Orta zorluk, harika bir topluluk
En düşük ping'e sahip PVE sunucusu, etkileyici
yavrular nasıl bağlanabilirim ve hangi oyun sürümü gerekiyor?
Sevgili oyuncular, sizi heyecan verici «Hard Rock» yarışmasına katılmaya davet ediyoruz!
Birçok kişinin fark ettiği gibi Hard sunucusunda r.-7.-1.7rg karesinde bir «KÜP» yapısı belirdi ve boşuna değil.
Göreviniz, diğer oyunculardan daha hızlı bir şekilde görevi tamamlayıp gizli ödülü almaktır.
Binada birinin unuttuğu kayıp bir drone yatıyor ve içinde ödül var. Ama drone'u kolayca açamazsınız, umut etmeyin, bir şifre gerekiyor, peki onu nerede aramalı? Binada bir yerde, belki de nöbet kulelerinden birinde şifrenin yazılı olduğu bir tabela asılıdır, o da ilgili drone'a uyacaktır ve binada zaten epeyce birikmişler 😊
Fort Boyard size kolay bir yürüyüş gibi gelecek, burada sizi her türlü tuzak, her türden taret, bir sürü hoş olmayan sürpriz, yanlış umutlar ve hayal kırıklıkları bekliyor. Dün patika bir yol gibi görünen o yol, bir anda çıkışı olmayan sık bir ormana dönüşebilir.
Yarışma Koşulları
• Yarışma, 24.02.2025 GMT+11 00:00'da başlar ve 06.03.2025 GMT+11 00:00'a kadar 10 gün sürer. (Yarışma süresi beklenmedik durumlarda değiştirilebilir)
• Yarışma başlamadan önce, küpten yaklaşık bir kilometre yarıçapındaki tüm temel arazi müdahaleleri (tüneller, yapılar, saklanma yerleri) yok edilecektir.
• Herhangi bir hata veya exploit kullanımı yasaktır. Sadece oyun mekanikleri. Oyun deneyimi, oyun bilgisi, zeka, sabır ve hedefe ulaşmada azim sizin araçlarınızdır.
• Üs karesinde oyun ustaları (game master) bulunacaktır. Görevleri yarışma kurallarına uyulmasını denetlemektir. Ayrıca yapıda gözetmenler olacak, görevleri üsün ana unsurlarının ve görev eşyalarının bütünlüğünü sağlamaktır. Gözetmenler oyunculara kasıtlı olarak saldırmayacak, ancak zaten zor olan görevi daha da zorlaştırmaya çalışacaklardır.
• Oyun ustası veya gözetmen çevrimiçiyken (online) üs baskını kolaylaştırılmıştır. Oyun ustası veya gözetmen oyunda değilken (çevrimdışı), klaym altındaki bloğa verilen hasar sunucu ayarlarına göredir.
• Drone yok edilemez, ancak üssün tamamen çökertilmesi sportmenlik dışı davranış olarak değerlendirilecektir.
• Yarışmanın kazananı, üs içindeki dronedan «item»ı alıp sunucu yöneticisine teslim eden katılımcı olacaktır.
• Yarışmanın başarıyla tamamlanması durumunda, «item»ı sağlayan oyuncu bunu nasıl başardığına dair soruları yanıtlamaya hazır olmalıdır. Uçuş/duvarlardan geçiş korumaları vb. - yarışma temiz bir şekilde tamamlandığında, karta veya Steam hesabına transfer edilmek üzere 5000 ruble ödül verilecektir. Ayrıca oyuncunun kişisel hesabına 5000 jeton yatırılacaktır.
Servewep! dostane birlik, ilginç yapı ile dopaminler.
Harika bir sunucu, çok fazla mod yok, bu yüzden orta seviye bir bilgisayarda bile takılmıyor. Yöneticiler sorulara ve oyuncu isteklerine hızlıca yanıt veriyor. Yani sunucu harika, tavsiye ederim.
Sunucu çok beğeniyorum, oyunda çok fazla ilginç şey var, iyi ve duyarlı yöneticiler ve oyuncular =)