Bağışla dönen okul projesi tarzı bir çevrimiçi proje. Canlı oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, geri kalanı şişirme. Bu konuyu takım sohbetinde açtığınızda bile, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, oysa zaten neredeyse hiç canlı oyuncuları yok. Projenin sosyal medyası da AFK ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 2025 yılındaydı ve genel sohbet tamamen kapatılmış. Yardım için başvurulacak bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup var. Ve oraya ban hakkında yazsanız bile, kimse cevap vermez. Okurlar ve gruptan bloklarlar. Buraya video ve ekran görüntüsü göndermek mümkün olsaydı, hepsini doğrularım.
Proje o kadar fakir ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. günü çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor. Orada oynamayı tavsiye etmiyorum, çünkü çevrimiçi şişirme, yönetimin yetersizliği (görünüşe göre 12 yaşında gibiler) ve genel olarak proje aslında НН çünkü her şey sadece bağış için yaratılmış, wipe block bile yok ve insanlar promosyon koduyla t2 silahlarıyla başlayabiliyor.
РУССКИЙ | УДАЧА | ДЛЯ НОВИЧКОВ 13.06
Sunucu bağlantısı
Sunucu bilgileri

Добро пожаловать на сервер: РУССКИЙ | УДАЧА | ДЛЯ НОВИЧКОВ
Классический сервер который идеально подходит для новичков
- Размер карты 4250
- Вайп раз в месяц
- Нет ограничений по количеству игроков в команде
- Разрешены кланы и союзы
- Добавлены переработчики, НПЗ и дроны в в рыбацких деревнях, ранчо, амбаре
- Администрация доступна 24/7, готовая помочь в любых вопросах
- Серверный античит, поддержка Rust+
Вайп был 13.06
Наш сайт: rurust.shop
Группа ВКонтакте: vk.com/russiarust_ru
Телеграм канал: t.me/rurust_ru
Наш сервер в Discord: discord.gg/7jnDXxV4MH
Oyuncu çevrimiçi istatistikleri
Son tartışmalar
Bağışlı okul projesi, online dönen. Canlı oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, geri kalanı şişirme. Hatta bu konuyu takım sohbetinde açtığınızda, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, neredeyse hiç canlı oyuncuları olmamasına rağmen. Projenin sosyal medyası da AFK ve şişirme, Discord'daki son haberler 25 yılındaydı, genel sohbet ise tamamen kapalı. Yardım istenecek bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Ve oraya ban hakkında yazsanız bile, kimse cevap vermez. Okur ve grupta bloklarlar. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, hepsini doğrulardım. Proje o kadar zavallı ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor. Online şişirmesi, muhtemelen 12 yaşında olan adminlerin tutarsızlığı ve genel olarak projenin aslında NN olması, her şeyin sadece bağış için yaratıldığı ve wipe block bile olmadığı, insanların promosyon koduyla T2 silahlarıyla başlayabildiği için orada oynamanızı önermiyorum.