frank
frank2 ay önceRustRust
RuRust veya kırgın okul adminlerine sahip bir sunucu. Arkadaşlarla küresele girip bir sunucuda oynamaya karar verdik. GameMonitoring'de RuRust sunucusunu bulduk, tam olarak RUSÇA | ŞANSLI | Yeni başlayanlar için. Birkaç saat oynadıktan sonra burada bir işlerin ters gittiğini anladık, çünkü çevrimiçi sayısı 500+ idi, ancak çok sayıda kişinin olması gereken t3 bölgesinde, birkaç küçük komşu grubu dışında neredeyse kimse yoktu. Sonunda ittifakla TAKIM sohbetinde konuyu tartışmaya karar verdik ve ban yedik. Destek birimine yazdığımızda hiçbir yanıt alamadık, sadece her yerden banlandık... Bu tür projelerde oynamanızı önermem. Ayrıca sonuç olarak edindiğimiz izlenim şu: Çevrimiçi sayısını şişiren, bağış odaklı bir okul projesi. Gerçek oyuncular en fazla 100 kişi, gerisi şişirme. TAKIM sohbetinde bu konuyu açtığınızda bile, kırgın adminler hemen uyarı yapmadan ban atıyor, neredeyse hiç gerçek oyuncuları olmamasına rağmen. Projenin sosyal medyaları da AFK ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 2025 yılında kalmış, genel sohbet ise tamamen kapatılmış. Yardım isteyebileceğiniz bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Ve oraya ban hakkında yazsanız bile kimse cevap vermez. Okur ve gruptan engeller. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, her şeyi kanıtlardım. Proje o kadar zavallı ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın büyük kısmında 20'nin üzerine çıkmıyor. Çevrimiçi şişirmesi, muhtemelen 12 yaşında olan adminlerin akıl sağlığı sorunları ve projenin aslında sadece bağış için yaratılmış bir NN olması, hatta wipe bloğu bile olmaması ve insanların promosyon koduyla t2 silahlarla başlayabilmesi nedeniyle orada oynamanızı önermiyorum. Genel olarak, bu tür sunucuları boykot etmeyi, aşağılamayı ve izleme sitelerinde engellemeyi öneriyorum, çünkü oyuncuları yanıltıyorlar ve normal kullanıcıların zamanını çalıyorlar, bu da izleme sitelerine olan güveni sarsıyor, çünkü oyuncular belki de izleme sitelerinin bu tür projelerle bir ilgisi olduğunu düşünebilir, onları zirvelere koyarak, çünkü RUSÇA araması yapıldığında bu proje zirvelerde görünüyor.
frank
2 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

İşte ben de aynı şeyi söylüyorum, aptalca bir para sağma projesi. Yalnız anlamıyorum, ne halt etmeye kâr ediyorlar? Çünkü 10'dan fazla sunucuları var, toplam canlı online ise 200 kişi... Bir sunucunun kirası ayda yaklaşık 4-5k ruble. 200 kişinin bu çöplüğe ayda 50k rubleden fazla donate edeceğini sanmıyorum, çünkü 100-200 online olan projelerde adminlik yaptım, onlar ayda ancak 7-10k donate alıyordu.

15
frank
2 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

Haritayı indiremiyorum. Bu, özellikle Magic'te sıkça olur, hele ki RF'den değilseniz. Magic'in kendisi bunun için Discord'da indirilecek haritaları yayınlıyor. Goril konusunda bir fikrim yok. Eğer haritaları sosyal medyada yayınlamıyorlarsa, ya yöneticilerden ya da arkadaşlardan haritayı göndermelerini isteyin. Ayrıca harita önbelleğini temizleyin. Steam\steamapps\common\Rust\maps yolunda bulunur. Ya da Steam'de "Yerel dosyaları görüntüle" seçeneğiyle, orada maps klasörü olacak. İçindeki tüm dosyaları silin. Bundan sonra girmeyi deneyin. Olmazsa, haritayı tekrar silin ve birinden sunucu haritasını göndermesini isteyin. Sonra onu maps klasörüne atın ve rahatça sunucuya girin.

14
Orijinal dil: Rusça

Oyuncular (yayıncılar) tarafından oyuncular için harika bir sunucu! Daha yeni açıldı ve şimdiden çevrimiçi oyuncular ve bir sürü olumlu duygu var! İlk silinmeyi burada oynadık, ödüller kazandık. Olumlu ve profesyonel bir sunucu yönetim ekibi! Tavsiye ederim!

74
frank
2 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

1. "как такового софта не было" bu nasıl anlaşılmalı?
2. Bunu buraya yazmamalısın, çünkü bu sadece Rust'taki sunucuların normal bir izleme sistemi. Doğrudan Karma Rust projesinin geliştiricilerine yazmalısın, teknik desteklerinin nerede olduğuna bakarak. Genellikle, RU ve BDT projelerinde bu bir VK grubu ya da Discord sunucusudur.

15
frank
2 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

Kanka, buraya yazman gereken yer burası değil, burası normal bir sunucu izleme yeri. Doğrudan Rusty Moose geliştiricilerine başvurman gerekiyor. Bunun için genellikle Discord sunucularında bir bilet sistemi var. Proje yabancı olduğu için başvurunu İngilizce yap.
Burada bunun hakkında yazman hiçbir şey kazandırmaz.

10
frank
Güncellendi 2 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

RuRust veya kırgın okul adminlerine sahip bir sunucu.
Arkadaşlarla küresele girip bir sunucuda oynamaya karar verdik. GameMonitoring'de RuRust sunucusunu bulduk, tam olarak RUSÇA | ŞANSLI | Yeni başlayanlar için.
Birkaç saat oynadıktan sonra burada bir işlerin ters gittiğini anladık, çünkü çevrimiçi sayısı 500+ idi, ancak çok sayıda kişinin olması gereken t3 bölgesinde, birkaç küçük komşu grubu dışında neredeyse kimse yoktu. Sonunda ittifakla TAKIM sohbetinde konuyu tartışmaya karar verdik ve ban yedik. Destek birimine yazdığımızda hiçbir yanıt alamadık, sadece her yerden banlandık...
Bu tür projelerde oynamanızı önermem.
Ayrıca sonuç olarak edindiğimiz izlenim şu:
Çevrimiçi sayısını şişiren, bağış odaklı bir okul projesi. Gerçek oyuncular en fazla 100 kişi, gerisi şişirme. TAKIM sohbetinde bu konuyu açtığınızda bile, kırgın adminler hemen uyarı yapmadan ban atıyor, neredeyse hiç gerçek oyuncuları olmamasına rağmen. Projenin sosyal medyaları da AFK ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 2025 yılında kalmış, genel sohbet ise tamamen kapatılmış. Yardım isteyebileceğiniz bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Ve oraya ban hakkında yazsanız bile kimse cevap vermez. Okur ve gruptan engeller. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, her şeyi kanıtlardım.
Proje o kadar zavallı ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın büyük kısmında 20'nin üzerine çıkmıyor. Çevrimiçi şişirmesi, muhtemelen 12 yaşında olan adminlerin akıl sağlığı sorunları ve projenin aslında sadece bağış için yaratılmış bir NN olması, hatta wipe bloğu bile olmaması ve insanların promosyon koduyla t2 silahlarla başlayabilmesi nedeniyle orada oynamanızı önermiyorum.

Genel olarak, bu tür sunucuları boykot etmeyi, aşağılamayı ve izleme sitelerinde engellemeyi öneriyorum, çünkü oyuncuları yanıltıyorlar ve normal kullanıcıların zamanını çalıyorlar, bu da izleme sitelerine olan güveni sarsıyor, çünkü oyuncular belki de izleme sitelerinin bu tür projelerle bir ilgisi olduğunu düşünebilir, onları zirvelere koyarak, çünkü RUSÇA araması yapıldığında bu proje zirvelerde görünüyor.

Daha fazla göster
158
Orijinal dil bilinmiyor

Bağış odaklı okul projesi, online döndürüyor. Gerçek oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, geri kalanı bot. Takım sohbetinde bu konuyu açtığınızda bile, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, neredeyse hiç gerçek oyuncusu olmadığı halde. Projenin sosyal medyası da AFK ve bot dolu, Discord'daki son haberler 25 yılından kalmış, genel sohbet ise tamamen kapatılmış. Yardım isteyebileceğiniz bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup var. Ban hakkında oraya yazsanız bile kimse cevap vermez. Okur ve gruptan bloklarlar. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, her şeyi kanıtlardım. Proje o kadar yoksul ki bot sistemi sadece wipe'ın 1-2. günü çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor. Online botlaması, muhtemelen 12 yaşındaki adminlerin mantıksızlığı ve projenin aslında bir NN olup her şeyin sadece bağış için yaratılmış olması, wipe block bile olmaması ve insanların promosyon koduyla T2 silahla başlayabilmesi yüzünden orada oynamanızı önermiyorum.

Daha fazla göster
61
Orijinal dil bilinmiyor

Bağışla işleyen bir okul projesi, sahte çevrimiçi sayı döndürüyor. Gerçek oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, geri kalanı şişirme. Bu konuyu takım sohbetinde açtığınızda bile, alıngan yöneticiler hemen uyarısız ban atıyor, zaten neredeyse hiç gerçek oyuncusu olmamasına rağmen. Projenin sosyal medyası da AFK ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 25 yılındaydı ve genel sohbet tamamen kapatılmış. Yardım isteyebileceğiniz bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Ve oraya ban hakkında yazsanız bile kimse cevap vermez. Okur ve sizi gruptan bloke eder. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, hepsini doğrularım. Proje o kadar fakir ki şişirme sadece wipe'ın 1-2 gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın büyük bölümünde 20'nin üzerine hiç çıkmıyor. Şişirme çevrimiçi sayısı, sanki 12 yaşında olan yöneticilerin yetersizliği ve aslında NN olan projenin sadece bağış için yaratılmış olması ve wipe bloğunun bile olmaması, insanların promosyon koduyla T2 silahlarla başlayabilmesi nedeniyle orada oynamanızı tavsiye etmiyorum.

Daha fazla göster
61
Orijinal dil bilinmiyor

Donate okul-projesi, online sayısını şişiriyor. Canlı oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, gerisi şişirme. Bu konuyu komut sohbetinde açtığında bile, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, zaten neredeyse hiç canlı oyuncuları olmamasına rağmen. Sosyal medyaları da aynı şekilde afk ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 25 yılındaydı, genel sohbet ise tamamen kapatılmış. Bir destek yok, yardım için başvurulacak bir yer yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Ve oraya ban hakkında yazsan bile, kimse cevap vermez. Okurlar ve gruptan bloklarlar. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, hepsini doğrulardım. Proje o kadar fakir ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor. Orada oynamanızı önermiyorum, online şişirmesi, yönetimin akıl sağlığının olmaması (ki görünüşe göre 12 yaşında falan), ve genel olarak projenin aslında bir NN olması, her şeyin sadece donate için yaratılmış olması, wipe bloğunun bile olmaması ve insanların promo koduyla t2 silahlarla başlayabilmesi yüzünden.

Daha fazla göster
89
Orijinal dil bilinmiyor

Bağışlı okul projesi, online dönen. Canlı oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, geri kalanı şişirme. Hatta bu konuyu takım sohbetinde açtığınızda, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, neredeyse hiç canlı oyuncuları olmamasına rağmen. Projenin sosyal medyası da AFK ve şişirme, Discord'daki son haberler 25 yılındaydı, genel sohbet ise tamamen kapalı. Yardım istenecek bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Ve oraya ban hakkında yazsanız bile, kimse cevap vermez. Okur ve grupta bloklarlar. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, hepsini doğrulardım. Proje o kadar zavallı ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor. Online şişirmesi, muhtemelen 12 yaşında olan adminlerin tutarsızlığı ve genel olarak projenin aslında NN olması, her şeyin sadece bağış için yaratıldığı ve wipe block bile olmadığı, insanların promosyon koduyla T2 silahlarıyla başlayabildiği için orada oynamanızı önermiyorum.

Daha fazla göster
59
Orijinal dil bilinmiyor

Bağış temelli okul projesi, çevrimiçi dönüyor. Canlı oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, gerisi bot. Bu konuyu takım sohbetinde açtığınızda bile, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, üstelik neredeyse hiç canlı oyuncuları olmamasına rağmen. Projenin sosyal medyası da boş ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 25 yılından kalma, genel sohbet tamamen kapatılmış. Yardım isteyebileceğiniz bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup var. Oraya banla ilgili yazsanız bile, kimse cevap vermez. Okur ve sizi gruptan bloklar. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, her şeyi doğrularım.

Proje o kadar fakir ki, bot sistemi sadece wipe'ın 1-2. günü çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın büyük kısmında 20'nin üzerine çıkmıyor. Orada oynamanızı önermiyorum, çünkü online şişirme, muhtemelen 12 yaşında olan mantıksız yönetim ve genel olarak projenin aslında tamamen bağış için yapılmış bir NN olması, hatta wipe bloğu bile yok ve insanlar promosyon koduyla T2 silahlarla başlayabiliyor.

Daha fazla göster
36
Orijinal dil bilinmiyor

Bağış okul projesi, online dönen. Canlı oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, geri kalanı sahte oyuncu. Bu konuyu takım sohbetinde açtığında bile, adminler alınıp hemen uyarısız ban atıyor, oysa zaten neredeyse hiç canlı oyuncuları yok. Projenin sosyal medyaları da AFK ve şişirilmiş, Discord'daki en son haberler 25 yılındandı ve genel sohbet tamamen kapatılmış. Yardım isteyebileceğin bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup var. Ban hakkında oraya yazsan bile kimse cevap vermez. Okur ve gruptan bloklarlar. Buraya video ve ekran görüntüsü göndermek mümkün olsaydı, her şeyi kanıtlardım. Proje o kadar yoksul ki, sahte oyuncu sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor bile. Sahte oyuncu yüzünden, muhtemelen 12 yaşında olan adminlerin yetersizliği yüzünden ve genel olarak projenin tamamen bağış için oluşturulmuş bir NN olması ve wipe block'unun bile olmaması, insanların promosyon koduyla t2 gan ile başlayabilmesi yüzünden orada oynamanızı önermiyorum.

Daha fazla göster
101
Orijinal dil bilinmiyor

Bağış temelli okul projesi, çevrimiçi sayıları şişiren. Gerçek oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, gerisi şişirme. Bu konuyu takım sohbetinde açtığınızda bile, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, oysa zaten neredeyse hiç gerçek oyuncuları yok. Projenin sosyal medyası da afk ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 2025 yılındaydı, genel sohbet tamamen kapalı. Yardım almak için başvurulacak bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup var. Ve oraya ban hakkında yazsanız bile, kimse cevap vermez. Okuyup sizi gruptan bloke ederler. Buraya video ve ekran görüntüsü göndermek mümkün olsaydı, her şeyi doğrularım. Proje o kadar fakir ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor. Orada oynamanızı önermiyorum, çevrimiçi şişirme, yönetimin yetersizliği (ki yaşları 12 civarı) ve genel olarak projenin aslında NN olduğu için; her şey sadece bağış için yapılmış, wipe bloğu bile yok ve insanlar promosyon koduyla T2 silahlarla başlayabiliyor.

Daha fazla göster
54
Orijinal dil bilinmiyor

Bağışla dönen okul projesi, online şişiren. Canlı oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, gerisi bot. Konuyu takım sohbetinde açtığında bile, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, zaten neredeyse hiç canlı oyuncusu olmadığı halde. Projenin sosyal medyası da afk ve şişirme, Discord'daki son haberler 25 yılından kalma, genel sohbet ise tamamen kapalı. Yardım isteyebileceğin bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Oraya ban hakkında yazsan bile kimse cevap vermez. Okuyup gruptan bloklarlar. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, hepsini kanıtlardım.

Proje o kadar fakir ki şişirme sadece wipe'ın 1-2. günü çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın büyük kısmında 20'nin üzerine çıkmıyor. Oralarda oynamanızı tavsiye etmem; şişirilmiş online, muhtemelen 12 yaşındaki manyak adminler ve projenin aslında NN olması, her şey sadece bağış için yaratılmış, wipe block bile yok ve insanlar promosyon koduyla T2 silahlarla başlayabiliyor.

Daha fazla göster
88
Orijinal dil bilinmiyor

Bağışçı okul projesi, online dönen. Canlı oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, gerisi bot (şişirme). Konuyu takım sohbetinde açtığında bile, alıngan adminler hemen uyarısız ban atıyor, oysa neredeyse hiç canlı oyuncuları yok. Projenin sosyal medyası da boş ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 25 yılından kalma, genel sohbet ise tamamen kapatılmış. Yardım isteyecek bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup var. Oraya banla ilgili yazsan bile kimse cevap vermez. Okur ve gruptan engellerler. Buraya video ve ekran görüntüsü göndermek mümkün olsaydı, her şeyi kanıtlardım.
Proje o kadar zavallı ki, bot (şişirme) sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor bile. Online şişirmesi, muhtemelen 12 yaşında olan mantıksız adminler ve projenin aslında sadece bağış için oluşturulmuş bir NN olması, ayrıca wipe bloğu bile olmaması ve insanların promosyon koduyla T2 silahlarla başlayabilmesi nedeniyle orada oynamayı önermiyorum.

Daha fazla göster
57
Orijinal dil bilinmiyor

Bağış odaklı okul projesi tarzı bir sunucu, online sayısını manipüle ediyor. Gerçek oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, gerisi bot/dolandırıcılık. Takım sohbetinde bu konuyu açtığınızda bile, yöneticiler hemen uyarısız ban atıyor, neredeyse hiç gerçek oyuncuları olmamasına rağmen. Projenin sosyal medyaları da AFK ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 25 yılından kalma ve genel sohbet tamamen kapatılmış. Yardım isteyebileceğiniz bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Oraya banla ilgili yazsanız bile kimse cevap vermez. Okur ve sizi gruptan bloke eder. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, her şeyi kanıtlardım.
Proje o kadar fakir ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. gününde işe yarıyor, sonra birden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın çoğunda 20'nin üzerine çıkmıyor. Online şişirme, yöneticilerin (ki görünüşe göre 12 yaşında) alınganlığı ve projenin aslında sadece bağış için oluşturulmuş bir NN olması, hatta wipe bloku olmaması ve insanların bir promosyon koduyla T2 silahlarla başlayabilmesi nedeniyle oynamanızı önermiyorum.

Daha fazla göster
42
Orijinal dil bilinmiyor

Bağış odaklı bir okul projesi, online sayısını şişiriyor. Gerçek oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, gerisi şişirme. Bu konuyu takım sohbetinde açtığınızda bile, alıngan adminler hiç uyarı yapmadan ban atıyor, oysa neredeyse hiç gerçek oyuncuları yok. Projenin sosyal medyası da AFK ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 25 yılında kalmış, genel sohbet ise tamamen kapatılmış. Yardım isteyebileceğiniz bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup var. Oraya banla ilgili yazsanız bile kimse cevap vermez. Okur ve sizi gruptan bloklarlar. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, her şeyi kanıtlardım.

Proje o kadar fakir ki, şişirme sadece wipe'ın 1-2. günü çalışıyor, sonra aniden 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın büyük kısmında 20'nin üzerine çıkmıyor. Online şişirmesi, yönetimin yaklaşık 12 yaşında olduğu anlaşılan uygunsuzluğu ve genel olarak projenin aslında NN olması (her şey sadece bağış için yaratılmış, wipe bloğu bile yok ve insanlar promosyon koduyla T2 silahlarla başlayabiliyor) nedeniyle orada oynamayı önermiyorum.

Daha fazla göster
59
Orijinal dil bilinmiyor

Bağışa dayalı okul projesi, çevrimiçi dönen. Gerçek oyunculardan en fazla 100 kişi oynuyor, geri kalanı sahte oyuncu. Bu konuyu takım sohbetinde açtığınızda bile, alıngan adminler hemen uyarısız ban veriyor, neredeyse hiç gerçek oyuncuları olmamasına rağmen. Projenin sosyal medyaları da AFK ve şişirilmiş, Discord'daki son haberler 25 yılındaydı, genel sohbet ise tamamen kapalı. Yardım isteyebileceğiniz bir destek yok. Sadece VK'da terk edilmiş bir grup. Ve oraya ban hakkında yazsanız bile, kimse cevap vermez. Okuyup gruptan engellerler. Buraya video ve ekran görüntüsü gönderebilseydim, her şeyi kanıtlardım.

Proje o kadar fakir ki, sahte oyuncu artışı sadece wipe'ın 1-2. gününde çalışıyor, sonra keskin bir şekilde 50 kişiye düşüyor ve wipe'ın büyük kısmında 20'nin üzerine çıkmıyor. Orada oynamayı önermiyorum, çünkü sahte oyuncu online, yönetimin akıl sağlığı yerinde olmayışı (görünüşe göre 12 yaşlarındalar) ve genel olarak proje aslında НН, her şey sadece bağış için yaratılmış ve wipe bloğu bile yok, insanlar promo kodu ile T2 silahlarla başlayabiliyor.

Daha fazla göster
55
Orijinal dil bilinmiyor

Çok kötü yönetime sahip bir sunucu. EAC banlı hileciler çoklu hesapta banlarını kaldırıyorlar. Sunucunun kurucusu ise bunun hakkında konuşan herkesi banlıyor ve her kötü yorumu yalan ve provokasyonla haklı çıkarıyor. Aynı şekilde komik ki, sahibi kendi sunucusuna yorum yazıyor, diğerleri de görünüşe göre onun hesapları. Kendi kendine beğeni :)

187
Orijinal dil bilinmiyor

Çok kötü bir yönetimi olan sunucu. Çok hesapta EAC cezalı cheaterler tekrar ban kaldırılıyor. Sunucunun sahibi bu konuyu konuşan herkesi banlıyor ve her kötü yorumu yalanla ve provokasyonla haklı çıkarıyor.

30