Yine bir donat çöpü, asla Wargame'ın dibinden kalkmayacak. Daha da aşağı yuvarlansın)
Orada projeyi yöneten, şişirilmiş bir egosu olan yetişkin bir kadın var. Sanki bu en büyük ideolojik projeymiş gibi, ama zirvede değiller çünkü oyuncuların çoğu aptal ve bu büyüklüğü ve zihin yüksekliğini anlamıyor!
Size çok faydalı ve önemli bir tavsiye vereceğim: Oyunda donat oyunun kendisinden daha pahalıysa ve sunucu zirvede değilse, o zaman HİÇ donatmayın! KESİNLİKLE DONATMAYIN! Bu, oyunun bazı yerlerinde ÖZELLİKLE zorlaştırıldığının açık bir işaretidir, böylece en azından hızlı kesici bıçak için 2000 ruble atarsınız) en azından bir tabanca için 2000 ekleyin diye))
Çünkü donat olmayan her şey, önemsiz hasarlı ve uzun süre dayanmayan çöptür.
Canavarların meme videolarından cümlelerle yapılan aptal seslendirmesi ayrı bir rezillik türüdür, bu daha çok rahatsız eder, eğlendirmez.
Ayrıca orada 12 yaşındaki çocuklar gibi konuşan birkaç admin var "хых, лол кек ну тут типа чупапи муняне лол типа лол кек"
Tickette yapıcı bir diyalog kuruyorsun, donat hakkında soruyorsun, ama sana "норм бери", "хых лол эт имба", "лол че слился или нищий" diyorlar.
Kendilerini yeni gelenlere çok tuhaf tanıtıyorlar.. Yönetim projenin yüzüdür.. Ama teyze "лол ну не тяни, покупай или слился?".
Yani önce bu miktarda donat yap, sonra silahları satın al ve test et. Ama eğer hiçbir şey beğenmezsem, parayı projenin sitesine iade ederler.
Ya ben önce test edeyim, sonra siteyi doldurayım? öyle çalışmaz.)) Kurnazca.
TAVSİYE ETMİYORUM!
TAVSİYE ETMİYORUM!!!
İğrenç bir sunucu, yöneticiler kendilerini stalker endüstrisinin tanrıları gibi görmüş!
İğrenç bir tutum! "Sen suçlusun, aksini kanıtla" pozisyonundan konuşuyorlar!
Oyun ekonomisini "isim üzerine bağış" ile öldürdüler.
Örneğin: Vasya'dan bir dedektörü 9000 rubleye satın alıyorsun. Ticket açıyorsun, Vasya'nın sitesinin bakiyesini 9000 ruble ile dolduruyorsun ve o sana dedektörü veriyor!
Parasal kârda sadece adminler var. Onlar da solmakta olan projelerinde böyle yaşıyor! Vasya'ya sadece siteye sayılar, sana ise pikseller. Ve onlar üçüncü taraf olarak karar veriyor - bu pahalı mı yoksa az mı? Neden üçüncü taraf olarak anlaşmaya karışıyorlar? Eşekler!
Sadece önemsiz bir proje, OYUN İÇİ ÖDÜL UĞRUNA GAMMAZLIK VE İHBAR TEBRİK EDİLİYOR!!!
Ekonomi "isim üzerine bağış" ile mahvoldu!
Yeni başlayanlara yardım edilemez, çünkü bu onların oyun sürecine engel oluyor BAN!
Bir yıl öncesinden kalma vahşi gecikmeler!
Cosmos, oyunda sevgili karısı hakkında görevler ekledi. Bu büyük bir rezalet! Kişisel hayatın projeni ve oyuncuların çıkarlarını ilgilendirmemeli!
TAVSİYE ETMİYORUM!!!
ÖNERMİYORUM!!!
İğrenç bir sunucu, yönetim kendini Stalker endüstrisinde neredeyse tanrılar gibi görmüş!
İğrenç tutum! "Sen suçlusun, aksini kanıtla" pozisyonundan konuşuyorlar!
Oyun ekonomisini "isim dönatı" ile öldürdüler.
Örneğin: Vasya'dan 9000 rubleye dedektör satın alıyorsun. Bilet yazıyorsun, Vasya'nın site bakiyesini 9000 ruble ile dolduruyorsun ve o sana dedektörü veriyor!
Parasal kazanç sadece adminlerde. Onlar da solmakta olan projelerinde böyle yaşıyor! Vasya'ya sadece siteye sayıcıklar, sana ise pikseller. Ve onlar bir de üçüncü taraf olarak karar veriyor - bu pahalı mı az mı? Neden üçüncü taraf olarak anlaşmaya karışıyorlar? Eşekler!
Sadece değersiz bir proje, GAMMAZLIK VE İHBARLAR OYUN TEŞVİKİ İÇİN HOŞ KARŞILANIYOR!!!
Ekonomi "isim dönatlarıyla" öldürülmüş!
Yeni başlayanlara yardım edilemez, çünkü bu onların oyun sürecine engel olur BAN!
Bir yıl öncesinden vahşi gecikmeler!
Kozmos oyuna sevgili karısı hakkında görevler ekledi. Bu vahşi bir rezalet! Özel hayat senin projeni ve oyuncuların ilgi alanlarını ilgilendirmemeli!
ÖNERMİYORUM!!!