Orijinal dil bilinmiyor

Harita güzel, kaliteli yapılmış. Ama yönetici pezevenkler yüzünden sunucunun tüm imbalığı berbat oluyor. Kim oynamak isterse hazırlansın. Size yöneticinin yavşaklığı bulaşacak ve Steam ID isteyecek, sonra yönetici TEK BAŞINA hiçbir açıklama yapmadan soruşturmaya kadar banlayacak, benim arkadaşım böyle uçtu. Durumu açıklığa kavuşturmak için diğer yöneticiler sizi kültürlü bir şekilde siktir edecek. Yaratıcıyla birlikte bir ibne topluluğu.

106
Orijinal dil: Rusça

Bir yıl önce oynadım. Tavsiye etmiyorum. Sadece eğlenmek için GP'ye girmek istersen fena değil. RP sıfır. Adminler metayı sızdırıyor, kendi kankalarını koruyor. Kuralları kendileri de iyi bilmiyorlar. Yaratıcı normal bir adam. Kendine admin olarak hayatta ne idüğü belirsiz puştları toplamış.

84