DayZ

SUNSHINE | STALKER RP | https://discord.gg/sunshinestalker

Sunucu bağlantısı

Oyuncu adresi109.248.4.36:2302
İzleme adresi109.248.4.36:2303

Sunucu bilgileri

Çevrimiçi oyuncu sayısı
3/100
Botlar
0
Sunucu dili
Versiyon
Erişim
Özel
Valve Anti-Cheat
Açık
Steam Server ID
90287801637606402
Son güncelleme
4 dakika önce
Son çevrimiçi
4 dakika önce
Son çevrimdışı
43 dakika önce
Eklendi
2 yıl önce
İletişim
no avatar
Sahip belirtilmediSahip
Arkadaşlarınla paylaş
http://gamemonitoring.tr/dayz/servers/3948966
Top ? sıradaPuan: 0/0

SUNSHINE | STALKER RP | https://discord.gg/sunshinestalker sunucusuna hoş geldiniz!

Bu sunucu DayZ oyunu için tasarlanmıştır ve 1.29.163047 sürümünde çalışmaktadır. Sunucu Rusya ülkesinde bulunmaktadır, bu da bu bölgedeki oyuncular için mükemmel bağlantı hızı ve minimum gecikme sağlar. Bu, istikrarlı ve hızlı oyun sürecini önemseyen oyuncular için özellikle önemlidir. Şu anda SUNSHINE | STALKER RP | https://discord.gg/sunshinestalker sunucusunda ExclusionZone haritası bulunmaktadır. Sunucuda VAC koruması etkinleştirilmiştir, bu da oyunu adil ve güvenli hale getirir.

Bize katılın!

109.248.4.36:2302 adresinden sunucuya bağlanın ve heyecan verici maceralara ve dostane oyuncu topluluğuna dalın. Sunucuda aynı anda 100 oyuncuya kadar oyun oynayabilir ve şu anda 3 oyuncu aktiftir. Katılın ve sunucu topluluğunun bir parçası olun! Şu anda sunucu 0 oy ve 1 boost almıştır, bu da ona sunucu sıralamasında 30 puan kazandırmıştır.

Sunucu verileri son güncelleme 4 dakika önce tarihinde yapılmıştır.

Oyuncu çevrimiçi istatistikleri

Son tartışmalar

SUNSHINE | STALKER RP | https://discord.gg/sunshinestalker
0 / 5,000
ivan_shmel
8 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

Sunshine RP Projesi Hakkında İnceleme
Ve şöyle, nereden başlasam… Sunucuya 7 ay önce geldim ve toplamda 415 saat oynadım demekle başlayayım. Birçok grupta yer aldım, defalarca "Yalnız" olarak dolaştım, birden çok wipe gördüm. Başlangıçta her şey hoşuma gidiyordu ("yeni sunucu" etkisi işlemişti, sunucuyu keşfetmek ilginçti, ama önden söyleyeyim, bu durum oyunda 5-7 saat sonra bitti), ancak kısa süre sonra giderek daha fazla rahatsız edici durum fark etmeye başladım. "Ayrıcalıklı" oyunculara yönetim tarafından yapılan torpilden tutun, yönetimin (herkes için geçerli değil) mantıklı olmamasına kadar.

Kısa bir genel bakış:
Haritalama - Arzulananı bırakıyor, her yerde haritacıların umursamadığı süzülen dokular var. Harita zayıf bir şekilde işlenmiş, ilgi noktaları az, üstüne bir de A noktasından B noktasına koşarken sıkılmaman için mutantlarla doldurulmuş büyük mesafeleri ekleyin.

Sunucudaki etkinlikler - Sunucu kendini RP olarak tanıtıyor ama aslında sıradan bir PVP sunucusu; gir, para yatır, GP "Monolit"'te KT'lerde koştur.

Donation - Donation hakkında pek bir şey söylemeyeceğim, herkesin mali durumu ve imkanları farklı; sadece değersiz setler için pahalı fiyatları belirteceğim.

Torpil - Torpil bu sunucunun belası; projeye düzenli olarak para yatırıyorsan, her çatışmada affedersin "kıçını silerler" (hikaye - bir oyuncu GP tüccarını yükseltmek için N miktarda para yatırdı, ardından yöneticiler onu istediği herhangi bir yere ışınladı). Bu sunucuya düzenli olarak para yatırıyorsan, kural ihlallerin için ceza almaktan defalarca kurtulursun.

Yöneticilerin sıradan oyunculara karşı tutumu - "Bekleme"de 20-30 dakika oturabilirsin, o sırada küratörler "prime time"da bir şeyle oynayıp seni tamamen görmezden gelebilir; ayrıca küratörün bir şeyi çözmeye üşenip incelemeyi yarıda bıraktığı durumlar da oldu.

RP bileşeni - Kısaca söyleyeyim, çok güzel RP yapan birçok oyuncu var ama maalesef bu oyuncular yönetici keyfiliğiyle karşılaşıp projeden ayrılıyor (bir haftada yönetici torpili yüzünden 2 RP grubu ayrıldı).

GunPack, Kıyafet Paketi - 6/10, çeşitlilik az.

Fanatik GP'ler - 3/10, RP yapan mantıklı gruplar çok nadir, aptalca dövüşlere gidiyorlar.

Optimizasyon - Araba sürerken sık sık lag oluyor (R5 5600, 32 GB RAM, RTX 4060, oyun M2 SSD'de).

Yöneticilerin tutumuyla ilgili eklemek isterim - kendiniz karar verin: sunucu kurucusu, teknik yönetici, seni aşağılamaya başlıyor ve yeni bir wipe hakkında küfürsüz, sadece gözlemlerini içeren detaylı bir inceleme bıraktığında sana geri zekalı olduğunu iddia ediyor.

Artılardan etkinlik departmanını belirtebilirim, adamlar işini biliyor ve eğlenceli etkinlikler yapıyorlar.

Daha fazla göster
102
antirp
bir yıl önce
Orijinal dil: Rusça

Bir yıl önce oynadım. Tavsiye etmiyorum. Sadece eğlenmek için GP'ye girmek istersen fena değil. RP sıfır. Adminler metayı sızdırıyor, kendi kankalarını koruyor. Kuralları kendileri de iyi bilmiyorlar. Yaratıcı normal bir adam. Kendine admin olarak hayatta ne idüğü belirsiz puştları toplamış.

84
Vanidasvbafa
bir yıl önce
Orijinal dil bilinmiyor

MОd fena değil, oynanış da, oyuncular iyi )

  • AFK grupları üstelik hepsi, kadrolarla oynamaya başlayıp aktif olarak GP için oynayınca yönetimden sıkıntı başlıyor çünkü afk gp'den alınganlar her boka sızlanıyor) ,PVP burada tabu sadece RP'siz çiftçiler var) Yalnız stalkerlar - ganimet ve çiftçilik için et
  • Yönetim - tam bir admin mafyası kuralları siklemiyor, koşup mümkün olduğunca ihlal ediyorlar, oyuncuların evlerini (bağışla alınan) soyuyorlar ve daha bir sürü şey, admini kaldırmak imkansız) çünkü orada admin mafyası var) şimdi saçmalık sınırına ulaştı admin kadrosuna kuralları bilenler değil ödeyenler giriyor) bir hafta içinde paketime 7 ceza ve aptal adminlerle uğraşmak zorunda kaldım) çünkü adminler kuralları bile okumamıştı) sonuç olarak bu boktan yerden ayrılmaya karar verdik size de tavsiye ederiz , sunucu Yaratıcıların oyundan ayrılmasıyla boka battı, birçok kişi ayrılıyor bu prime time'daki 80 oyuncu online düşüşünden belli) oysa 150+ idi )
Daha fazla göster
67
Anonim
2 yıl önce
Orijinal dil bilinmiyor

GP'ler terör estiriyor, her GP sana sana oynanışını zorlaştırmaya ve wipe organize etmeye çalışıyor ( seni hastaneye yollamak ). Kordonun ötesine çıkmanın bir anlamı yok, ya bandolar seni yakalar ya da güney bölgelerinde dolaşan fanatik GP'ler seni hastaneye yollar. GP'lerin IQ seviyesi düşük ve hayal güçleri yok, en fazla yapabilecekleri RP açısından sessizce vurup öldürmek.

17
Tümünü göster