Orijinal dil bilinmiyor
MОd fena değil, oynanış da, oyuncular iyi )
- AFK grupları üstelik hepsi, kadrolarla oynamaya başlayıp aktif olarak GP için oynayınca yönetimden sıkıntı başlıyor çünkü afk gp'den alınganlar her boka sızlanıyor) ,PVP burada tabu sadece RP'siz çiftçiler var) Yalnız stalkerlar - ganimet ve çiftçilik için et
- Yönetim - tam bir admin mafyası kuralları siklemiyor, koşup mümkün olduğunca ihlal ediyorlar, oyuncuların evlerini (bağışla alınan) soyuyorlar ve daha bir sürü şey, admini kaldırmak imkansız) çünkü orada admin mafyası var) şimdi saçmalık sınırına ulaştı admin kadrosuna kuralları bilenler değil ödeyenler giriyor) bir hafta içinde paketime 7 ceza ve aptal adminlerle uğraşmak zorunda kaldım) çünkü adminler kuralları bile okumamıştı) sonuç olarak bu boktan yerden ayrılmaya karar verdik size de tavsiye ederiz , sunucu Yaratıcıların oyundan ayrılmasıyla boka battı, birçok kişi ayrılıyor bu prime time'daki 80 oyuncu online düşüşünden belli) oysa 150+ idi )
67