"Açıklama yapılmadan haksız ban. Rekabet mi?"
«Sunucudan net bir açıklama yapılmadan banlandım. Durumu araştırmaları için desteğe başvurduğumda (tüm açıklamaları sağladım) yönetim sessiz kaldı. Diyalog yerine görmezden gelme.
Ban sebebinin kuralları ihlal etmem (ki ihlal etmedim) değil, bu oyunda kendi sunucuma sahip olmam olduğu yönünde güçlü bir izlenim oluşuyor. Görünüşe göre bu projenin yönetimi sağlıklı rekabetten korkuyor ve oyuncuları elde tutmak için her yolu deniyor, basitçe diğer toplulukların sahiplerini engelliyor.
Ayrıca diğer sunuculara DDoS saldırıları sipariş edildiği hikayelerini de duydum — görünüşe göre bu onların "gücü elinde tutma" politikalarının bir parçası. Buradaki atmosfer zehirli, kimse durumu araştırmak istemiyor. 1/10.»