gebrionkraft

gebrionkraft

@gebrionkraft
Orijinal dil bilinmiyor

DayZ'de tam bir acemiyim ve bahçe yataklarının bug kullanımı olduğundan haberim yoktu. Sunucuda yatak üstüne yatak yapma imkanı vardı, barikatlar oluşuyordu. Yaprakların ve dokuların içinden ateş eden buglı botlar vardı, özellikle ormandayken. Benim için tam bir daldırmaydı, çatışmalarda barikatları kullanmak. Sonuç olarak en zor boss'a, Gören'e gittik. Orada benimle olanlar her türlü şeyi inşa etti, ben haberim yoktu çünkü önde gidiyordum ve ne yaptıkları umrumda değildi. Gören en zor boss, kafaya headshot, hepsi bu, tek kurşun, + yanında 12 kişilik maiyet, 4'er 4'er koşuyorlar, etrafta zırhlı zombiler. Uzun hazırlıkla hepsini temizledik, boss'u öldürdük, eve girdik ve hemen yeniden spawnlandı, oysa 25 dakika sonra çıkması gerekirdi, yani bu bir bug. İkincisini de öldürdük ve hemen üçüncü çıktı, yine de hepimizi hakladı, çünkü burası bir ada ve ona ulaşmak ya yüzerek ya da havadan, genelde zor. Tüm bu zorlukları göz önüne alınca, bir bug yüzünden her şeyi kaybetmemiz adil değil. Admin'e yazdım, o da bana sadece bir mum gönderdi, yani "huzur içinde yatın" gibi. Sohbet/yazışma ekran görüntüleri var. Sonra eklediği tek şey, alıntılıyorum: "bir daha herhangi bir yatak yaparsan anında ban." Sorun değil, bug kullanımı olduğunu biliyor muyum? Bir yıldır bu sunucuda oynuyorum ve ilk defa kullandım, "bu bug kullanımı, bir daha olursa ban" diye uyarı yok, kaba bir şekilde. Üstelik sadece bu sunucuda oynadığım için, tabiri caizse hayrandım, her şeyi herkesi bilirdim ve sık sık yeni başlayanlara yardım ederdim, sunucu düştüğünde yazardım ki admin geri yüklesin, oyuncular gitmesin diye, arkadaşlarıma anlatırdım ki daha fazla online olsun. Sonuç olarak admin öyle biri ki bir şeyi beğenmezse sebepsiz ban atar, Allah'tan ona "sen bir piçsin!!!!!!!!!!!!!!" demeye fırsat buldum. Bu sunucuda kalmaya karar veren tüm eşeklere böyle bir adminle iyi şanslar!!!!!!!!! ve bu sunucudan daha iyisi doğrudan linkte: 185.207.214.155 2302

Daha fazla göster
88