pes_av•• W E S T - S I D E •Güncellendi bir ay önce Orijinal dil: RusçaOrijinali gösterİyi bir klasik, gel oynayın ve sunucunuzdan izlenimleriniz hakkında burada bir yorum yazın.Tepki ekleYanıtla0 yanıtPaylaş10,206
matvey_tcvetkov6 ay önceCounter-Strikesunucuya girmek istiyorum ama lisans yok diyor ve bu tüm sunucularda ne yapmalıyım?pes_av5 ay önce Orijinal dil: RusçaOrijinali gösterTarayıcı üzerinden bize katılın veya IP'yi kopyalayın - steam://connect/46.174.55.203:27015Tepki ekleYanıtla0 yanıtPaylaş15
pes_av•• W E S T - S I D E •6 ay önce Orijinal dil: İngilizceOrijinali gösterKlasik Sunucu'ya Hoş Geldiniz, Counter-Strike 1.6, En İyi Sunucu!Tepki ekleYanıtla0 yanıtPaylaş94