REOSpeedwagon

REOSpeedwagon

@reospeedwagon
Orijinal dil bilinmiyor

Pekala, bu sunucu hakkında ilk oyuncusu olarak fikrimi söylemek istiyorum. Yönetim her zaman yardım ediyor, tembellik yapmıyor, çok hoş insanlar. Modlar güzel ve kaliteli. Görülüyor ki yönetim çaba gösteriyor, proje yerinde saymıyor. Loot iyi dağıtılmış, bir eksiklik görmüyorum (Gerçekten arayan bulur). Özellikle insanların gerçekten RP oynaması hoşuma gidiyor, 24/7 koşup lootlayıp sonra tülevo yapmıyorlar (vanilyadaki gibi). Herkese bu sunucuda oynamayı tavsiye ediyorum, özellikle RP sevenlere!

74