Tek bir tane yeterli proje, tonlarca çöp PVE Dayz sunucusu arasında. Burada aşırı güçlendirilmiş zombiler yok, bıktıran kan emiciler ve snorklar yok, raygunlar ve Nissan Skyline'lar yok, tıpkı tavşan çocuk kılıkları ve göğüslü güzeller de olmadığı gibi. Ama güzel dengelenmiş yetenekler var, harika bir görev hattı var, yeterli silahlar ve haritayı keşfetme merakı var. Uzun süre farklı Dayz sunucularını denedikten sonra ilk kez bir PVE projesinde gerginlik hissettim. Burada botlar var ve oyunculara fena ateş etmiyorlar, loot yeterli yerlerde ve sunucu ekonomisi iyi dengelenmiş. Harika bir araç filosu, oyun içi parayla satın alınabiliyor, harika ticaretler ve mekanikler. Sunucu yeni ve umarım geliştiricilerin seçtiği yönde gelişmeye devam eder.
Ama her yerde olduğu gibi bir kaşık katran var - botlar yüzünden bazı bölgeler ve aktiviteler solo oyuncular için erişilemez, bunu hesaba katmak gerek. Ayrıca artık gökkuşağının tüm renkleriyle parlayan setlere ve arabalara bakamayan insanların yoğun ilgisi yüzünden Cherno sunucusunda büyük kuyruklar var, sadece yoğun saatlerde değil. Ama buna rağmen, bu sunucuyu Dayz PVE projelerinin çılgınlığı arasında mantık arayanlara şiddetle tavsiye ediyorum.