tomasukbogdan803

tomasukbogdan803

@tomasukbogdan803
Orijinal dil bilinmiyor

Burada 900 saat oynadım, bu yüzden ne dediğimi biliyorum.
Eksiler
1 iğrenç yönetim, şişirilmiş ego ve sorunları çözme isteksizliği.
Yöneticilerin en büyük yaltağı, tabiri caizse, Космос удачного диалога.
2 gecikmeler / hatalar ve bunları düzeltmek için hiçbir eylem yok.
3 ekonomi neredeyse sıfır, her şey bağışla satın alınabiliyor.
4 yine yöneticiler !) oyuncuları eziyor, tüm argümanlarını çarpıtıyor ve sana ban vermek için parmaklarından durumlar uyduruyorlar.

15