Harika bir sunucu. timeziganshin kesinlikle yeni başlayan biri ve onun yorumu objektif değil. Maddelerini inceleyeyim:
1. Evet, sunucu çöküyor ama artık çok nadir, çünkü modlarla ilgili sorunları düzeltiyorlar.
2. Bu madde hiç anlaşılmıyor. Ekonomiyi tersine çevirmek ne demek oluyor?
3. Oyunun ilk gününde, birkaç saat sonra bilim adamlarının sığınağına ulaştım. Muhtemelen timeziganshin eksoskeleton ve makineli tüfek olmadan oraya gitmekten korkuyordu ve bunun için çiftlik yapıyordu xD
4. PvP ihlallerinde her iki taraftan da geri alma talep edilir. Geri alma yoksa şikayet reddedilir. Bilmiyorum, her yerde böyle.
5. Kutular her yeniden başlatmada bir kez, mutantlar her saat.
6. Harika ve kullanışlı bir mini harita. Muhtemelen timeziganshin onun ölçeğini nasıl büyütüp küçülteceğini bilmiyordu xD
7. Nötrallere gelip başlangıç görevlerini alabilirsiniz. Ardından yük taşıyıp milyonlar kazanabilirsiniz xD
Orijinal dil bilinmiyor
28