Counter-Strike 2

💚[CS2] GROZNYCS.RU💚 | FUN MODELS | !KNIFE !SKINS

Sunucu bağlantısı

Oyuncu adresiIP adresi gizli

Sunucu bilgileri

Çevrimiçi oyuncu sayısı
Çevrimdışı
Botlar
0
Sunucu dili
Harita
Mod
Counter-Strike 2
Valve Anti-Cheat
Kapalı
Son güncelleme
3 ay önce
Son çevrimiçi
3 ay önce
Son çevrimdışı
3 ay önce
Eklendi
8 ay önce
İletişim
6ker9
6ker9Sahip
Arkadaşlarınla paylaş
http://gamemonitoring.tr/counter-strike-2/servers/10523167
IP adresi ayrıldı

Sayfa park edildi: sunucu adresi ayrıldı ve izleme duraklatıldı. Sayfayı geri yüklemek ve izlemeyi yeniden başlatmak için sunucu yöneticisinin “İletişim” bölümünden destek ekibiyle iletişime geçmesi gerekir.

Top ? sıradaPuan: 0/0

На этом сервере вы можете не только поиграть, но и завести себе друзей с которыми будете играть в другие различные игры)

Oyuncu çevrimiçi istatistikleri

Son tartışmalar

💚[CS2] GROZNYCS.RU💚 | FUN MODELS | !KNIFE !SKINS
0 / 5,000
apostate_exe
5 ay önce

111111111111111111111111111111111111111111111111111111

24
skypeek
5 ay önce
Orijinal dil: Rusça

Bu benim gittiğim en iyi sunucu, takılmıyor, ücretsiz ciltler, hile yapanlar anında banlanıyor, yani tavsiye ederim!

24
demon12
6 ay önce
Orijinal dil: Rusça

keyif oyuncular nazik yönetçiler her zaman hile yapanlarla mücadele eder herkes tavsiye ediyor öneriyorum

28
Orijinal dil bilinmiyor

Berbat bir public server, anlaşılmaz bir şekilde girebildiğin yarım yamalak anime modelleri koşturup duruyor. Bir sürü admin, onları birkaç kez nasıl öldürdüğünü sorgulamaya çağırıyor (9-10 aydır bu public'te oynuyorum ve yeni adminlerle/stajyerlerle bu tür durumlar çok başıma geldi). O sırada (11. ay) public hâlâ normaldi, ama kış güncellemesi ve ayrıcalık fiyatlarının düşmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donat işlevlerinin azaltılması da durumu hiç iyileştirmedi). Daha da fazla anime modeli eklediler, yani bunny hop yapan daha da anlaşılmaz model (bunny hop'ta k/d yok), (örnek olarak şu cümle) 2-3 model daha sen firebox'a bile varmadan pit'e kadar sıçradı. Sonuç olarak elimizde: yaklaşık 46+- tane poligonal olmayan modelin olduğu bir çöp proje daha; normal oyunculara karşı ciddi avantaj sağlayan kuruşluk VIP'ler; program olmadan kontrol edemeyip salıveren salak yeni adminler; ve her sunucu için ayrı ayrı VIP'lerden para kazanan neşeli korkunç bir tip. Son olarak ne söyleyeyim, bu public'te VIP'siz normal bir oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, sadece lanet donatörler tarafından ezilirsin, public'te oynamayı tavsiye eder miyim? - size kalmış, ben dürüst olmak gerekirse bu çöp projede daha fazla oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DC'de takılırım, o kadar. Herkese iyi şanslar ;-;

Daha fazla göster
20
Flozer
6 ay önce
Orijinal dil: Rusça

Sunucu çok iyi, hızlı yöneticiler ve her zaman konuşacak biri var.

14
Tümünü göster