mandarinkabezkostochekk

mandarinkabezkostochekk

@mandarinkabezkostochekk
Orijinal dil bilinmiyor

Berbat bir pub, chill oyun için, içlerine nasıl vuracağın belli olmayan yarım yamalak anime modelleri koşuyor. Birçok admin, onları birkaç kez nasıl öldürdüğünü kontrol için çağırıyor. (9-10 aydır pub'ta oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyerlerle) bu tür durumlar çok oldu.) O zamanlar (11. ayda) pub hâlâ normaldi, ancak kış güncellemesinden ve ayrıcalık fiyatlarının düşürülmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donat fonksiyonlarının azalması da durumu iyileştirmedi). Daha fazla anime modeli eklediler, yani bhop'ta zıplayan daha fazla anlaşılmaz model (bhop'ta kill/death yok), ( örnek cümle ) 2-3 model daha sen firebox'a bile varmadan pite kadar zıplamış oluyor. Sonuç olarak elimizde: yaklaşık 46+- poligonal olmayan model içeren bir çöp proje daha; bir kuruşa VIP'ler, sıradan oyunculara karşı büyük avantaj sağlıyor; program olmadan kontrol edemeyen ve sadece salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucu için ayrı olan VIP'lerden para kasan eğlenceli grozniy. Son olarak ne söyleyebilirim, bu pub'ta VIP'siz sıradan bir oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, seni sadece sikik donatçılar boğar. Ben kendim pub'ta oynamayı tavsiye eder miyim? - size kalmış, dürüst olmak gerekirse bu çöp projede artık oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DC'de otururum, o kadar. Herkese iyi şanslar ;-)

Daha fazla göster
104
Orijinal dil bilinmiyor

Berbat bir çöp oyun sunucusu, içinde nasıl vurulacağı belli olmayan yarım yamalak anime modelleri koşuşturuyor. Birçok admin seni birkaç kez nasıl öldürdüğünü kontrol etmeye çağırıyor (9-10 aydır bu sunucuda oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyerlerle) bu tarz durumlarım çok oldu). O zamanlar (11. ay) sunucu hâlâ normaldi, ama kış güncellemesinden ve ayrıcalık fiyatlarının düşmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donatın işlevlerinin azaltılması da durumu hiç iyileştirmedi). Daha da fazla anime modeli eklediler, yani bunnyhop yapan daha da fazla anlaşılmaz model (bunnyhop için K/D yok), (örnek olarak sonraki cümle) sen daha firebox'a bile varmadan 2-3 model çoktan pita'ya kadar zıplamış oluyor. Sonuç olarak elimizde şu var: 46 ± civarında poligonal olmayan modele sahip bir çöp proje daha; kuruşluk vipler sıradan oyunculara karşı büyük avantaj sağlıyor; programsız kontrol edemeyip salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucu için ayrı ayrı viplerden para kasan neşeli groznıy (yetkili). Son olarak ne söyleyebilirim, bu sunucuda vipli olmadan sıradan bir oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, seni lanet olası donatörler ezecek. Benim oynamamı tavsiye eder miyim? - size kalmış, dürüst olmak gerekirse bu çöp projede daha fazla oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DS'de takılıp biterim. Herkese iyi şanslar; -;

Daha fazla göster
56
Orijinal dil bilinmiyor

Berbat bir chill oyun publici, nasıl vurulacağı belli olmayan yarım yamalak anime modeller koşuyor.Birçok admin, onları nasıl birkaç kez öldürdüğünü sorguluyor (9-10 aydır publicte oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyer) bu tür durumlar çok oldu).O zamanlar (11. ayda) public hâlâ normaldi, ama kış güncellemesi ve ayrıcalıkların fiyatlarının düşürülmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (ve donat işlevlerinin azaltılması durumu hiç iyileştirmedi). daha fazla anime model eklediler, yani bunnyhop yapan daha fazla anlaşılmaz model (bunnyhop için KD yok), (örnek olarak) sen daha fire-box'a bile varmadan 2-3 model çoktan pitte kadar sıçradı.Sonuç olarak şunu elde ediyoruz:Yaklaşık 46+- tane poligonal olmayan model içeren bir çöp proje daha; kuruşluk vipler normal oyunculara karşı büyük avantaj sağlıyor; program olmadan kontrol edemeyen ve sadece salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucuda ayrı ayrı viplerden para sızdıran neşeli Grozdny. Son olarak ne söyleyebilirim, bu publicte vipliksiz normal oyuncu olarak oynamak mı?-kesinlikle hayır, seni sikik donatörler boğacak, publicte oynamayı tavsiye eder miyim?-sizin takdirinize bağlı, ben dürüstçe bu çöp projede daha fazla oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle ds'de takılabilirim ve hepsi bu.Herkese iyi şanslar ;-;

Daha fazla göster
141
Orijinal dil bilinmiyor

Korkunç bir pub sunucusu, nasıl vurulacağı belli olmayan yarım yamalak anime modelleri koşuyor. Birçok admin, onları nasıl birkaç kez öldürdüğünü kontrol etmeye çağırıyor (9-10. aydan beri pub'da oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyerler) bu tür durumlar çok oldu). O zamanlar (11. ay) pub hala normaldi, ancak kış güncellemesi ve ayrıcalık fiyatlarının düşürülmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donatının işlevlerinin azaltılması da durumu iyileştirmedi). Daha fazla anime modeli eklediler, yani daha da fazla anlaşılmaz model, bunnyhop yaparak zıplıyor (bunnyhop için cooldown yok), (örnek olarak bir sonraki cümle) 2-3 model sen daha firebox'a varmadan çukura kadar zıplamış bile. Sonuç olarak elde ettiğimiz: Yaklaşık 46+- poli olmayan modele sahip bir çöp proje daha; kuruşluk ViP'ler, normal oyunculara karşı büyük avantaj sağlıyor; program olmadan kontrol edemeyen ve sadece salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucu için ayrı ayrı ViP'lerden para sızdıran eğlenceli grozdny. Son olarak ne diyebilirim, bu pub'da ViP'siz normal bir oyuncu olarak oynamalı mıyım? - kesinlikle hayır, seni lanet donatıcılar ezecek, pub'da oynamamı tavsiye eder miyim? - size kalmış, dürüst olmak gerekirse bu çöp projede daha fazla oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle Discord'da takılabilirim, o kadar. Herkese iyi şanslar;-;

Daha fazla göster
77
Orijinal dil bilinmiyor

Korkunç bir pub, chill oyun için, nasıl vurulacağı belli olmayan yarı anime modeller koşuşturuyor. Birçok admin, onları nasıl birkaç kez öldürdüğünü kontrol etmen için çağırıyor (9-10 aydır pub'da oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyerler) bu tür durumlar çok oldu). O zamanlar (11. ay) pub hâlâ normaldi, ama kış güncellemesinden ve ayrıcalık fiyatlarının düşmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donatı işlevlerinin azaltılması da durumu iyileştirmedi). Daha fazla anime modeli eklediler, yani daha da anlaşılmaz modeller, bunnyhop'la zıplayanlar (bunnyhop'da cooldown yok), (örnek olarak sonraki cümle) 2-3 model daha sen firebox'a bile varmadan çukura kadar zıplamış. Sonuç olarak elimizde: yaklaşık 46± poligonal olmayan model içeren bir çöp proje daha; kuruşluk VİP'ler, normal oyunculara karşı büyük avantaj sağlayan; programsız kontrol edemeyip salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucu için ayrı ayrı VİP'lerden para kazanan eğlenceli Grozni. Son olarak ne söyleyebilirim, bu pub'da VİP'siz normal oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, seni sadece lanet donatıcılar ezecek. Kendim pub'da oynamanı tavsiye eder miyim? - size kalmış, ben açıkçası bu çöp projede daha fazla oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DS'de takılıp biterim. Herkese kolay gelsin ;-;

Daha fazla göster
55
Orijinal dil bilinmiyor

Berbat bir public server, anlaşılmaz bir şekilde girebildiğin yarım yamalak anime modelleri koşturup duruyor. Bir sürü admin, onları birkaç kez nasıl öldürdüğünü sorgulamaya çağırıyor (9-10 aydır bu public'te oynuyorum ve yeni adminlerle/stajyerlerle bu tür durumlar çok başıma geldi). O sırada (11. ay) public hâlâ normaldi, ama kış güncellemesi ve ayrıcalık fiyatlarının düşmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donat işlevlerinin azaltılması da durumu hiç iyileştirmedi). Daha da fazla anime modeli eklediler, yani bunny hop yapan daha da anlaşılmaz model (bunny hop'ta k/d yok), (örnek olarak şu cümle) 2-3 model daha sen firebox'a bile varmadan pit'e kadar sıçradı. Sonuç olarak elimizde: yaklaşık 46+- tane poligonal olmayan modelin olduğu bir çöp proje daha; normal oyunculara karşı ciddi avantaj sağlayan kuruşluk VIP'ler; program olmadan kontrol edemeyip salıveren salak yeni adminler; ve her sunucu için ayrı ayrı VIP'lerden para kazanan neşeli korkunç bir tip. Son olarak ne söyleyeyim, bu public'te VIP'siz normal bir oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, sadece lanet donatörler tarafından ezilirsin, public'te oynamayı tavsiye eder miyim? - size kalmış, ben dürüst olmak gerekirse bu çöp projede daha fazla oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DC'de takılırım, o kadar. Herkese iyi şanslar ;-;

Daha fazla göster
20
Orijinal dil bilinmiyor

Korkunç bir pub, casual bir oyun için, nasıl vurulacağı belli olmayan yarım yamalak anime modelleri koşuşturuyor. Birçok admin, onları nasıl birkaç kez öldürdüğünü kontrol etmeye çağırıyor (9-10 aydır bu pub'da oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyerler) bu tür durumlarım çok oldu). O zamanlar (11. ay) pub hala normaldi, ama kış güncellemesinden ve ayrıcalık fiyatlarının düşürülmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (ve donatının işlevlerinin azaltılması durumu hiç iyileştirmedi). Daha da fazla anime modeli eklediler, yani bunnyhop yapan daha da anlaşılmaz modeller (bunnyhop için k/d yok), (örnek olarak sonraki cümle) sen daha firebox'a bile varmamışken 2-3 model çoktan pit'e kadar zıpladı. Sonuç olarak elimizde şu var: 46+- civarında poligonal olmayan bir model daha; bir kuruşa VIP'ler, sıradan oyunculara karşı büyük avantaj sağlıyor; programsız kontrol edemeyen ve sadece salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucu için ayrı ayrı VIP'lerden para kasan eğlenceli Grozni. Son olarak ne diyebilirim, bu pub'da VIP'siz sıradan bir oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, seni o lanet olası donatıcılar ezecek, pub'da oynamayı kendim tavsiye eder miyim? - size kalmış, dürüst olmak gerekirse bu çöp projede artık oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DC'de oturup muhabbet ederim o kadar. Herkese bol şans ;-;

Daha fazla göster
15
Orijinal dil bilinmiyor

Sıradan oyuncular için sunucu oynanamaz durumda, çünkü sunucuda oyunu tamamen dengesizleştiren vipler var, onlarda 150 hızında bunnyhop var (hemen aktif oluyor), öyle ki eve bile varamıyorsun rakipler çoktan sana gelmiş oluyor. Sunucuda ayrıca otomatik yeniden doğma var, ya kaybedeceksin ya da örneğin 6 oyuncu yerine 10 oyuncuyu öldürmeye çalışacaksın. Yaratıcı da anormal (insanları hile kontrolü açısından), orada bir arkadaşım var işini düzgün yapıyor ama bir gün yaratıcı onu arayıp diyor ki: "Neden bu kadar çok insanı kontrole çağırıyorsun?" Arkadaş: "Çünkü diğer oyunculardan onlarla ilgili şikayet geliyor." Yaratıcı: "İnsanları kontrole çağırmayı kes, biz yeni başlayan bir projeyiz, online sayımıza ihtiyacımız var." Arkadaş: "Yani hileciler umurunda değil mi?" Yaratıcı: "Hayır, sadece daha az kişiyi kontrole çağır, bizim için önemli olan online." Yani yaratıcının hileciler umurunda değil (bunu oyundaki hileci sayısından da fark ettim). Bu sitedeki yorumlar şişirilmiş çünkü iyi yorum yazana sunucuda vip veriyorlar. Adminler hiç kontrol edemiyor (arkadaşım hariç), beni bir adam çağırdı, Yandex klasörlerini ve daha bir sürü şeyi kontrol etti (genelde hilenin asla olmayacağı klasörler). Kısacası bu sunucuyu önermiyorum.

Daha fazla göster
5
Orijinal dil bilinmiyor

sıradan oyuncular için sunucu oynanabilir değil, çünkü sunucuda oyunu tamamen dengesizleştiren vipler var, içlerinde bunny hop 150 (hemen etkinleşir), öyle ki eve koşup varamıyorsun ama rakipler çoktan sana gelmiş oluyor. Sunucuda ayrıca otomatik yeniden doğma var ve ya kaybetmek zorunda kalırsın ya da örneğin 6 oyuncu yerine 10 oyuncuyu öldürmeye çalışırsın. Yetersiz yönetici (insanları hile açısından kontrol etme konusunda). Orada düzgün bir şekilde işini yapan bir arkadaşım var, ama bir gün yönetici onu arar ve der ki: Neden bu kadar çok insanı kontrole çağırıyorsun? Arkadaş: çünkü diğer oyunculardan onlarla ilgili şikayetler geliyor. Yönetici: İnsanları kontrole çağırmayı bırak, biz yeni başlayan bir projeyiz, bize çevrimiçi oyuncu lazım. Arkadaş: Yani hilecileri umursamıyor musun? Yönetici: Hayır, sadece daha az insanı kontrole çağır, bizim için önemli olan çevrimiçi. Yani yönetici hilecileri umursamıyor (bunu oyundaki hile sayısından da fark ettim). Bu sitede şişirilmiş yorumlar var çünkü iyi yorum için sunucuda viplik veriyorlar. Adminler genelde nasıl kontrol edeceklerini bilmiyorlar (arkadaşım hariç), beni bir adam çağırdı, Yandex klasörlerini ve daha birçok şeyi kontrol etti (kısacası hile olması mümkün olmayan birçok klasörü). Genel olarak bu sunucuyu tavsiye etmiyorum.

Daha fazla göster
6
Orijinal dil bilinmiyor

Sunucunun kendisi normal, ama admin panda manyak, arkadaşına bir Kalaşnikof attı, ben aldım, admin gelip beni öldürdü, ona dedim ki: "Piç, niye öldürdün?" Sonra da admin saygısızlıktan 7 gün ban attı.

16
Orijinal dil bilinmiyor

iyi bir sunucu, kendim 2 haftadan fazladır oynuyorum, bu projenin junior yöneticisiyim, yöneticiler nazik, konuşkan, bir hileci girdiğinde hemen kontrol için çağırıyorlar veya hile için yasaklıyorlar, raporları hızlıca kapatıyorlar (kontrol ediyorlar), herkese bu projeye girmesini tavsiye ederim, herkese iyi şanslar =)

7