Counter-Strike 2

💚[CS2] GROZNYCS.RU💚 | MIRAGE ONLY #2 | !KNIFE !SKINS

Sunucu bağlantısı

Oyuncu adresiIP adresi gizli

Sunucu bilgileri

Çevrimiçi oyuncu sayısı
Çevrimdışı
Botlar
0
Sunucu dili
Harita
Mod
Counter-Strike 2
Versiyon
Valve Anti-Cheat
Açık
Steam Server ID
85568392932935690
Son güncelleme
bir ay önce
Son çevrimiçi
2 ay önce
Son çevrimdışı
bir ay önce
Eklendi
2 yıl önce
İletişim
6ker9
6ker9Sahip
Arkadaşlarınla paylaş
http://gamemonitoring.tr/counter-strike-2/servers/6896207
IP adresi ayrıldı

Sayfa park edildi: sunucu adresi ayrıldı ve izleme duraklatıldı. Sayfayı geri yüklemek ve izlemeyi yeniden başlatmak için sunucu yöneticisinin “İletişim” bölümünden destek ekibiyle iletişime geçmesi gerekir.

Top ? sıradaPuan: 0/0

Отличный сервер для новых знакомств и приятной игры!

Oyuncu çevrimiçi istatistikleri

Son tartışmalar

💚[CS2] GROZNYCS.RU💚 | MIRAGE ONLY #2 | !KNIFE !SKINS
0 / 5,000
demon12
6 ay önce
Orijinal dil: Rusça

kayf oyuncular iyi yöneticiler her zaman hackleyicilerle savaşır herkesi tavsiye eder.

67
Orijinal dil bilinmiyor

Korkunç bir pub, chill oyun için, nasıl vurulacağı belli olmayan yarı anime modeller koşuşturuyor. Birçok admin, onları nasıl birkaç kez öldürdüğünü kontrol etmen için çağırıyor (9-10 aydır pub'da oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyerler) bu tür durumlar çok oldu). O zamanlar (11. ay) pub hâlâ normaldi, ama kış güncellemesinden ve ayrıcalık fiyatlarının düşmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donatı işlevlerinin azaltılması da durumu iyileştirmedi). Daha fazla anime modeli eklediler, yani daha da anlaşılmaz modeller, bunnyhop'la zıplayanlar (bunnyhop'da cooldown yok), (örnek olarak sonraki cümle) 2-3 model daha sen firebox'a bile varmadan çukura kadar zıplamış. Sonuç olarak elimizde: yaklaşık 46± poligonal olmayan model içeren bir çöp proje daha; kuruşluk VİP'ler, normal oyunculara karşı büyük avantaj sağlayan; programsız kontrol edemeyip salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucu için ayrı ayrı VİP'lerden para kazanan eğlenceli Grozni. Son olarak ne söyleyebilirim, bu pub'da VİP'siz normal oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, seni sadece lanet donatıcılar ezecek. Kendim pub'da oynamanı tavsiye eder miyim? - size kalmış, ben açıkçası bu çöp projede daha fazla oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DS'de takılıp biterim. Herkese kolay gelsin ;-;

Daha fazla göster
55
kasyak
9 ay önce
Orijinal dil: Rusça

sunucu pislik, yazılımlı yöneticiler, bunu tavsiye etmiyorum.

33
mayorov
10 ay önce
Orijinal dil: Rusça

Harika sunucu, kararlı çevrimiçi durumu, makul oyuncular ve duyarlı yönetim.

36
arteov1000
10 ay önce
Orijinal dil: Rusça

keyif oyuncular nazik yöneticiler her zaman hile yapanlarla mücadele eder herkes tavsiye verir öneririm

27
Tümünü göster