Counter-Strike 2

💚[CS2] GROZNYCS.RU💚 | AWP LEGO #2 | !KNIFE !SKINS

Sunucu bağlantısı

Oyuncu adresiIP adresi gizli

Sunucu bilgileri

Çevrimiçi oyuncu sayısı
Çevrimdışı
Botlar
0
Sunucu dili
Mod
Counter-Strike 2
Versiyon
Valve Anti-Cheat
Açık
Steam Server ID
85568392932394142
Son güncelleme
bir ay önce
Son çevrimiçi
2 ay önce
Son çevrimdışı
bir ay önce
Eklendi
2 yıl önce
İletişim
6ker9
6ker9Sahip
Arkadaşlarınla paylaş
http://gamemonitoring.tr/counter-strike-2/servers/4803387
IP adresi ayrıldı

Sayfa park edildi: sunucu adresi ayrıldı ve izleme duraklatıldı. Sayfayı geri yüklemek ve izlemeyi yeniden başlatmak için sunucu yöneticisinin “İletişim” bölümünden destek ekibiyle iletişime geçmesi gerekir.

Top ? sıradaPuan: 0/0

На этом сервере вы можете не только поиграть, но и завести себе друзей с которыми будете играть в другие различные игры) 46.174.50.161:7777

Oyuncu çevrimiçi istatistikleri

Son tartışmalar

💚[CS2] GROZNYCS.RU💚 | AWP LEGO #2 | !KNIFE !SKINS
0 / 5,000
Orijinal dil bilinmiyor

Berbat bir pub, chill oyun için, içlerine nasıl vuracağın belli olmayan yarım yamalak anime modelleri koşuyor. Birçok admin, onları birkaç kez nasıl öldürdüğünü kontrol için çağırıyor. (9-10 aydır pub'ta oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyerlerle) bu tür durumlar çok oldu.) O zamanlar (11. ayda) pub hâlâ normaldi, ancak kış güncellemesinden ve ayrıcalık fiyatlarının düşürülmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donat fonksiyonlarının azalması da durumu iyileştirmedi). Daha fazla anime modeli eklediler, yani bhop'ta zıplayan daha fazla anlaşılmaz model (bhop'ta kill/death yok), ( örnek cümle ) 2-3 model daha sen firebox'a bile varmadan pite kadar zıplamış oluyor. Sonuç olarak elimizde: yaklaşık 46+- poligonal olmayan model içeren bir çöp proje daha; bir kuruşa VIP'ler, sıradan oyunculara karşı büyük avantaj sağlıyor; program olmadan kontrol edemeyen ve sadece salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucu için ayrı olan VIP'lerden para kasan eğlenceli grozniy. Son olarak ne söyleyebilirim, bu pub'ta VIP'siz sıradan bir oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, seni sadece sikik donatçılar boğar. Ben kendim pub'ta oynamayı tavsiye eder miyim? - size kalmış, dürüst olmak gerekirse bu çöp projede artık oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DC'de otururum, o kadar. Herkese iyi şanslar ;-)

Daha fazla göster
104
uarchik22866
6 ay önce
Orijinal dil: Rusça

tüm zamanların en iyi sunucusu avp lego

50
risko_r
6 ay önce
Orijinal dil bilinmiyor

Sunucu oldukça güzel, CS:GO'dan sonra bir tür nefes alma gibi, çünkü başlangıçta CS2'de düzgün sunucular yoktu ve girecek yer yoktu. Ama şans eseri bu projeye rastladığımda, burada kalınabileceğini anladım. Beni memnun eden özel bir nokta, ücretsiz olarak aktif bir şekilde admin alıyor olmaları, eskiden public sunucularda herkes admin satın alıp sunucuda karışıklık çıkarabiliyordu. Ayrıca belirtmek isterim ki neredeyse her zaman çevrimiçi bir yönetim var, soruları yanıtlamaya veya küstah bir oyuncuyu cezalandırmaya hazır. Donat oldukça makul, her zaman ve her yerde olduğu gibi gerekli, çünkü sunucunun varlığı için insanlar zamanlarını ve çabalarını harcıyorlar, siz akşamleyin tereddüt etmeden girebilesiniz, terleyesiniz veya rahatlayasınız diye. Genel olarak, bu projede iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Daha fazla göster
46
ssslwq
7 ay önce
Orijinal dil: Rusça

Her şey harikaydı. Yönetici yetkileri aptallara veriliyor. Kontrol için çağrılıyorlar, Discord'da arkadaş yapılmıyor - ban veriliyor. Çin karakterleri. Umarım görme yeteneğin geri dönecek.

33
Satoru
7 ay önce
Orijinal dil: Rusça

Sunucu bomba ve harika oyuncu-yöneticiler özellikle en üst düzeyde.

31
Tümünü göster