Berbat bir pub, chill oyun için, içlerine nasıl vuracağın belli olmayan yarım yamalak anime modelleri koşuyor. Birçok admin, onları birkaç kez nasıl öldürdüğünü kontrol için çağırıyor. (9-10 aydır pub'ta oynuyorum ve yeni adminlerle (stajyerlerle) bu tür durumlar çok oldu.) O zamanlar (11. ayda) pub hâlâ normaldi, ancak kış güncellemesinden ve ayrıcalık fiyatlarının düşürülmesinden sonra oynamak dayanılmaz hale geldi (donat fonksiyonlarının azalması da durumu iyileştirmedi). Daha fazla anime modeli eklediler, yani bhop'ta zıplayan daha fazla anlaşılmaz model (bhop'ta kill/death yok), ( örnek cümle ) 2-3 model daha sen firebox'a bile varmadan pite kadar zıplamış oluyor. Sonuç olarak elimizde: yaklaşık 46+- poligonal olmayan model içeren bir çöp proje daha; bir kuruşa VIP'ler, sıradan oyunculara karşı büyük avantaj sağlıyor; program olmadan kontrol edemeyen ve sadece salıveren aptal yeni adminler; ve her sunucu için ayrı olan VIP'lerden para kasan eğlenceli grozniy. Son olarak ne söyleyebilirim, bu pub'ta VIP'siz sıradan bir oyuncu olarak oynanır mı? - kesinlikle hayır, seni sadece sikik donatçılar boğar. Ben kendim pub'ta oynamayı tavsiye eder miyim? - size kalmış, dürüst olmak gerekirse bu çöp projede artık oynamak istemiyorum, en fazla adminlerle DC'de otururum, o kadar. Herkese iyi şanslar ;-)
💚[CS2] GROZNYCS.RU💚 | AWP LEGO #2 | !KNIFE !SKINS
Sunucu bağlantısı
Sunucu bilgileri
Sayfa park edildi: sunucu adresi ayrıldı ve izleme duraklatıldı. Sayfayı geri yüklemek ve izlemeyi yeniden başlatmak için sunucu yöneticisinin “İletişim” bölümünden destek ekibiyle iletişime geçmesi gerekir.
На этом сервере вы можете не только поиграть, но и завести себе друзей с которыми будете играть в другие различные игры) 46.174.50.161:7777
Oyuncu çevrimiçi istatistikleri
Son tartışmalar
Sunucu oldukça güzel, CS:GO'dan sonra bir tür nefes alma gibi, çünkü başlangıçta CS2'de düzgün sunucular yoktu ve girecek yer yoktu. Ama şans eseri bu projeye rastladığımda, burada kalınabileceğini anladım. Beni memnun eden özel bir nokta, ücretsiz olarak aktif bir şekilde admin alıyor olmaları, eskiden public sunucularda herkes admin satın alıp sunucuda karışıklık çıkarabiliyordu. Ayrıca belirtmek isterim ki neredeyse her zaman çevrimiçi bir yönetim var, soruları yanıtlamaya veya küstah bir oyuncuyu cezalandırmaya hazır. Donat oldukça makul, her zaman ve her yerde olduğu gibi gerekli, çünkü sunucunun varlığı için insanlar zamanlarını ve çabalarını harcıyorlar, siz akşamleyin tereddüt etmeden girebilesiniz, terleyesiniz veya rahatlayasınız diye. Genel olarak, bu projede iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.